Gå til innhold

Når få barnevogna i hus??


julebaby<3

Anbefalte innlegg

 

Jeg har planer om å kjøpe en Emmaljung Classic sport, og ventetiden er 4-6 uker.. Når bør jeg bestille den? Er jeg "tidlig ute" om jeg bestiller den i slutten på mars??

 

Når har dere tenkt å kjøpe vogn?

 

Vet om de som kjøper gjerne en uke før termin, men herregud det har jeg ikke nerver til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også kjøpt vogn, simo kombi, får den neste helg :) Hvorfor ikke kjøpe hvis man vet hvilken man skal ha? Man skal jo kjøpe likevel, og det virker ikke så dyrt (alt sammen) hvis man sprer det utover en lengre periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte vogn i romjula vi :-)

 

Men det må sies at jeg bor i utlandet og ville gjerne ha Simo vogn og da måtte vi nesten handle da vi var på juleferie i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vogna på januarsalget og fikk den for en uke siden :) Hvorfor ikke slå til når man vet hvilken man vil ha og den er på salg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte vår Emmaljunga-vogn for ca en måned siden, og da får vi den tidligst levert i mars. Så det er sikkert lurt å bestille så tidlg som mulig, da kan du selv bestemme når du vil ha den levert. Dama i butikken sa at det antakeligvis kom til å bli lengre leveringstid hvis man bestilte nærmere sommeren, fordi fabrikken begynner å lage ny kolleksjon da. Men alt avhenger selvfølgelig av hvor sterke fargepreferanser dere har, - vogn lar seg skaffe, men kanskje ikke i den ønskede fargen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Titter innom fra Juli-klubben=)

Har falt for en Emmaljungavogn, og lurer fælt på hvor man kan bestille de? Har forstått at det kan være noe ventetid, så vil gjerne bestille i god tid=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at noen ikke ønsker å kjøpe vogn for tidlig i tilfelle noe skulle skje med babyen. Skjønner det veldig godt, man kan jo aldri være sikker. Har hørt flere historier om kvinner som mister på overtid også, så man har jo ingen garanti. Når vi kjøpte vogna, så sa faktisk selgeren på en diskre måte selvsagt, at hvis noe skulle skje, så var det ikke noe i veien for å levere tilbake vogna om vi ønsket. Synes det er greit å vite, selv om jeg har all tro på at lillejenta vår kommer som planlagt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar! herlighet..

 

Nå har jeg innsett at det er ingenting i veien for å bestille den nå!

 

Til alle som skal bestille EMMALJUNGA, så går prisene opp 1.mars! alt går opp ca 200-300 kr, ikke sånn forferdelig mye, men det er jo en stellemadrass ;) hehe.

 

og som du sier Mimiz med Junispire i magen <3 så er det mange butikker som tilbyr tilbakelevering, noe som er en fantastisk ordning. Jeg synes ikke at man skal holde alt igjen til siste måned pga bekymringer. Selvfølgelig går den ann å holde seg litt i tøylene, men litt greit mtp penger og at man antageligvis den siste måned ikke har så mye overskudd til å handle inn altihop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimix:

 

Jeg kommer ikke til å gå over termin (overtid er jo 15dager over terminen;) ) uansett jeg da,så akkurat det er ikke jeg bekymra for.

Og når det gjelder penger så slipper jeg å tenke på det siden min svigerfamilie kjøper vogna til oss. Så sparer vi de 11-12000kr iallfall! :)

 

Med tanke på faren for å føde for tidlig her og det faktum at min svigermor mista ene tvillingen sin da hun var 5-6mnd på vei,så tar jeg ingen sjanser.

Jeg har 2stk i magen og siden det er et risikosvangerskap så venter vi til mai.

Dessuten har ikke vi noe behov for å ha ei vogn i hus,som ikke blir brukt på flere mnd ;P Hehe ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vogn allerede før jul faktisk. Men kun fordi jeg kom over et bruktkupp og ikke klarte å styre meg =) hehe..

 

Så synes ikke du er spesielt tidlig ute om du bestiller i slutten av mars nei, godt med alt som er i hus også =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Josefine&knøttet! Vi kjøpte vår Emmaljunga vogn i Sverige og fikk den med på dagen :-) Så om du bor i Oslo/omegn så fres deg en tur til Strømstad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøpe Emmaljunga edge duo i sverige... Bestille den nå en av dagene og hente den rundt påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestilt vognen! Og det kjentes egentlig veldig godt å slippe å tenke på det noe mer!

 

Vi kunne få den med oss med en gang vis vi ville(Emmaljunga Classic Sport m/citybag alt i sort), men valgte å komme å hente det i april, rundt påske en gang! Så slipper den og stå her hos oss, og vis det skulle skje noe i mellomtiden så har vi kun tap depositum på 800kr og ikke hele vogna. Fin ordning synes jeg! ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...