Gå til innhold

Bytte navn på ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klare ikke venne meg til navnet på ungen min og vurderer å bytte... Det navnet det e eventuelt blir byttet til har lik ordlyd så ikke barnet skal bli så forvirret...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om noen som bytta navn på ungen 3 ganger før han var 14 mnd.

Jævla tullinger.

Om dere må gjøre det, så gjør det nå.

Skrevet

I utgangspunktet så syns jeg ikke noe om det.

Hva er navnene?

Skrevet

William er uansett finere, så ikke gjør det

Skrevet

Det er helt idiotisk... Dessuten, JULIAN? Hoi, men det er virkelig et heslig navn i forhold til William. Tenk deg godt om.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur på foreldrene mine dersom jeg hadde funnet ut at jeg opprinnelig hadde hett et pent og stødig navn, men at de hadde byttet det ut med et gyselig motenavn da jeg var et år gammel.

Dessuten, hva i alle dager er poenget? Du kommer til å gjøre det kjempevanskelig for alle rundt deg og må forklare dette i ååååårevis fremover ettersom det alltid kommer til å være folk i kretsen som tror han heter William.

Skrevet

Jeg vet om noen som gjorde det fordi de angret på at de hadde gitt ungen et skikkelig dullete navn, tror det var Sebastian. De brukte ei uke på å få han til å forstå at han nå heter Lars! Må le litt av det hele, men det gikk heldigvis bra. Fra William til Julian er ikke den store forskjellen, men det går sikkert bra det også hvis det er det dere ønsker.

Skrevet

Synes dere skal la han hete William.. Det er noen hakk finere..

Skrevet

Passe dumt, spør du meg. Er det greit om jeg bytter navnet ditt til et som har "lik ordlyd" bare fordi jeg ikke liker det du har? Neppe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...