Gå til innhold

Kjøpe TFK vogn i Flensburg (eller annet sted rett over grensen til Tyskland)


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Skal til Danmark i sommer (ja vet det er en stund til :-) ) Og har da lurt på å ta turen over til Tyskland for å kjøpe TFK vogn der. Men sliter med å finne butikk som selger TFK rett over grensen (Flensburg eller omegn).

 

Har lest lignende tråder fra tidligere hvor mange nevner baby walz, men når jeg går inn på hjemmesiden deres, er det ikke listet noen filial i Flensburg. Så kan se ut som denne kanskje er stengt?

Noen som har kjøpt TFK vogn i området her?

 

Om det blir langt å kjøre, så bestiller jeg heller på nett. I og med at f.eks kiddies24.de trekker fra moms (19%) når de sender til Norge. Så blir det ikke så ille å betale de 25% moms + frakt jeg må betale for å få den gjennom tollen når den sendes i posten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte Tfk Buggster i Kiel i går, i en butikk som heter Spielmax, lett tilgjengelig i sentrum, de har også en nettside som du kan ta kontakt dersom du ønsker å bestille en ogn fra Deres sortiment, de har ikke alt på lager, så det kan være greit å kontakte de på epost ett par uker før.. God service både på netthenvendelser og i butikken ;)

Sparte hele 1800,- da vogna i tillegg var på salg, hadde regnet med å spare en drøy 1000 lapp, men hadde altså flaks..

(betalte 1200,- for den, her koster den ca.3000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...