Gå til innhold

Når begynte dere å vaske barnas hender før mat?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mini er halvannet år, og vi har ikke riktig kommet inn i den vanen enda... Bør vi ta oss sammen og starte med det snarest?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vasket henda hans før mat da han begynte å spise selv/prøve å spise selv. Er jo mange bakterier på hendene, så god håndhygiene er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABSOLUTT på tide spør du meg om småen er halvannet år! Tenk så masse skitt og bakterier han er borti i løpet av dagen! Begynn nå du, bedre seint enn aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vakset hendene hans helt fra han begnte å spise noe annet enn nuss. men jeg har vel egetlig alltid vasket hendene hans. hygene e viktig uansett alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 8mnd, og jeg vasker hendene hans. Vil ha den vanen inn tidlig, og han krabber jo rundt på gulvet hele tiden.

 

Så er på tide at dere vasker hendene til minien. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra de begynner å åle seg rundt og pelle på ting, og spesielt hvis de har vært ute, i butikker, på lekeplass, cafe ol. Synes det er sløvt å ikke vaske hendene til en på 1,5 år. Det blir basselusker på lankene selvom han er liten og søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker alltid over hendene til barna med en klut, begynner når de begynner å spise litt selv.

Men nå lurer jeg også på om det ikke er nok med klut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...