Gå til innhold

Sint, rasende, lyst til å kaste ting rundt meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har i snart fem år vært fosterforeldre til verdens herligeste jente som nå er 10 år.

 

Til jul i år ga vi alle ungene våre et gavekort på en sydentur. Turen var allerede bestilt og bestemt den, men litt ekstra kos at ungene fikk vite det på julaften.

 

SÅ skjer det! Jenta er hos sin biofar i helgen, og snakker selvfølgelig mye om påsketuren. Spurt ham hva han ønsker seg o.s.v. 3 dager sener får vi telefon fra ham om at vi ikke kan reise i påsken, for han skal ha henne en uke da! Og ikke tro at dattera hans forlater landet nei!! (Vit at vi snakket med denne mannen FØR vi bestilte turen, fordi vi ikke ville overskygge han på noen måte. Han sa god tur)

 

Vi ber ham jo om å ombestemme seg, men han sier at det lenge har vært planlagt at hun skal være med til hans familie i nord norge i påsken. Han har aldri hatt henne i påsken før.

 

Og sånn som ting ser an nå har han rett på den uka. Selv moren hans syntes det er dårlig gjort! Mannen jobber jo ikke, og kan nårsomhelst reise nordover.

 

Tenk å skuffe datteren sin sånn!!! Aner ikke hva jeg skal si.

 

Og jenta skal få tur, men da blir det bare meg og henne litt senere. Vi er jo en familie....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med hun over her som foreslår at dere skal snakke med barnevernstjenesten. De kan kansje snakke med far, evt bare bestemme at påsken er deres tur å ha jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne i dialog med de, og var i dialog med de før vi bestilte turen. Så retten er egentlig vår, men han setter alle bakbein ned og gjør alt for å sabotere. Og noen regler viser til at faktisk han har retten. Jeg håper det ordner seg, men måtte bare få ut litt luft nå. Jenta tenker på hva hun skal kjøpe til far sin, og han tenker på alle mulige måter for å hindre henne i å dra!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...