Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Herregud, flaut. trodde det bare var en dårlig vits at folk faktisk ber om det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 du tuller?unnkyld, men for en umoden gutt du har funnet deg:( tenk å si noe slikt etter du har født barnet hans!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Men det var vel en spøk?! Han prøvde nok bare å være morsom. Hadde mannen min bedt om det, hadde jeg ikke enset det like vel. Var alt for opptatt med meg og mitt..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Kanskje han var litt i sjokk? Uansett veeeeldig unødvendig..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Det er en elendig vits, og flere enn man tror bruker den. Javel, big deal.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Hehe. Den der har alle jordmødre hørt mange ganger. Han mente det nok som spøk, og hun til det nok som spøk. Ikke vær så selvhøytidelige BIM damer;-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 hos oss var det meg som ba dem sy ett ekstra sting
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 hehe, noen av dere DiB damer kan ikke se en spøk om den så danser naken på bordet foran dere altså Hi: Det der kunne jammen gubben min sagt på spøk til JM også, og jeg hadde ledd så mjølka hadde rista trur jeg Jeg tar meg selv svært lite høytidlig, og selvom fødsel er noe helt unikt, er det ikke så inni granskogen hellig at man ikke kan slå av en spøk da!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 det samme sa min og det var en spøk... jeg lo godt
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 Min mann sto der med kaffekoppen (jordmora og barselpleierne svinset rundt HAN hele tiden) å sa at en fødsel er jo som en middel hard influensa..... Den har vi ledd godt av i ettertid!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #12 Skrevet 14. februar 2011 Ja umoden er mellomnavnet. Han er 36... hehe.. hi
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #13 Skrevet 14. februar 2011 Min opplevelse er hakket verre enn din: Da jeg kom på seksukerskontrollen etter fødselen sa legen (mannlig) at han syntes at de på føden godt kunne spandert på seg noen sting til! Jeg ble både flau og sjokkert, og rødmet vel antakelig ganske kraftig da han sa at jeg bare måtte si i fra hvis jeg ville gjøre noe med det! (Akkurat som om jeg frivillig skulle legge meg under kniven når sårene endelig var grodd???) Og, ja - skjedeåpningen ble litt asymmetrisk, men det har på en måte gått seg til med tida, og jeg tenker aldri over det, og har mye bedre sex enn før fødselen...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #14 Skrevet 14. februar 2011 Jeg kjenner tre jordmødre, og den ene sa at de av og til får den pinlige vitsen der. Da svarer de som regel: "Du, vi syr ikke etter mål her!"
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #15 Skrevet 14. februar 2011 Man sier mye rart i visse situasjoner uten å tenke over det tror jeg. Jeg spurte etter bruksanvisning da første ble født, mannen min ba om byttelapp i kirken da vi giftet oss, min første samboer (far til eldste) sa " dette stinker helt sykt" da vannet gikk, datteren min sa "du hadde vært verdens peneste baby om du ikke hadde vært så blå" da hun holdt lillesøster for første gang, mannen min sa "kan dere ikke bare ta ut livmora med ungen inni, for vi skal ikke ha fler" da nr 4 kom til verden. Mye er sikkert kjempedumt sagt, men tror det meste er sagt i usikkerhetens ånd:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #16 Skrevet 14. februar 2011 hihi kunne bedt om det selv;) takk for tipset;)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #17 Skrevet 14. februar 2011 21:08 I og med at du er av de som faktisk kaller mannen din for GUBBEN. Så sier det vel litt om hvilken humor du har også. Harry...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #18 Skrevet 15. februar 2011 Det er mange ting som blir sagt i lettelse etter at en stor opplevelse er overstått. Har til og med hørt folk spøke om dødsfall ti minutter etter at det har skjedd, tror enkelte mister litt kontakt med seg selv når store ting skjer, samme om det er hyggelig som fødsel eller trist som dødsfall. Mannen min var ikke helt seg selv under fødselen, og spurte meg om han skulle hente livmora, hehe.. "nei, vennen, den er her. Hent heller jordmora du :)"
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #19 Skrevet 15. februar 2011 Tror min tar kaka i denne sammenheng. Like etter vi hadde født sa min mann til jordmora at nestemann skulle bli fosterunge, fordi de tjente man penger på. Bare kødd selvsagt. Jeg blunket knapt med øynene, er vant til at galskapen av og til tar ham..Haha:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #20 Skrevet 15. februar 2011 Uff, stakkars deg HI, den vitsen der er vel mest for fjortiser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå