Gå til innhold

Ved hvilken alder på barnet blir det litt lettere ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Snuppa mi nærmer seg to år, og jeg synes fremdeles hun må gjetes på hender og føtter omtrent hele tiden. Hun kan kanskje leke alene i to minutter. Maks... Hun drar oss i hendene, peker og tramper i gulvet med en gang vi ikke leker med henne, eller vier henne oppmerksomhet. Hun er naturligvis vår lille solstråle og vårt gull.. (osv,.. bare så det ikke skulle være tvil om det)... men fytti så slitsomt det er! NÅR blir det litt lettere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når språket kommer for fult er det mange knuter som løses opp.

Så like før 3 år begynner en ny tidsregning på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle aldersgrupper har sine utfordringer. Jeg synes det var greit da gutten min ble ca 6. Da klarte han mye på egenhånd. Det var igrunn fint til han ble ca 10. Nå er han 13.. hjelpe meg... denne aldersgruppen er en utfordring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2,5 år synes jeg det skjer noe nesten litt magisk med barna. Da går de fra å være litt store "babyer" til barn som klarer seg mye mer selv. Og så blir det bare enklere og enklere. Våres eldste er 8 år og 6 år, og det er jo nesten som å ikke ha barn det ;-) Men så er jeg typen som liker å følge opp lekser og stille opp på kamper ol, og ikke har noe i mot å kjøre litt rundt til treninger, bursdager ol. Det er løpe etter en vilter 1-2 åring, alltid passe på som en smed, bli vekket om natten, ikke få et pusterom osv jeg synes er litt slitsomt med å ha barn. Altså første 2-3 årene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring som hun over her ang. språket, jenta mi er nå 2,4 år og prater som en foss og kan også leke lengre perioder alene (til slutt hehe!!), rollespill-lek osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...