Gå til innhold

Stå-på-vilje, veke 7!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis går det?

Eg har trent og trent den siste veka, føler meg kjempeflink. Slo på stortromma her på laurdag då eg tok 10 min rokkering, 10 min boksing og deretter 20 min jogging (alt på wii fit), og eg stoppa ikkje opp EIN gong i løpet av dei 20 min med jogging! Kjenner at formen heilt klart er bedre no enn den var i fjor då eg var 15 kg tyngre og utrent.

Eg har fortsett med mine 100-200 sit ups pr dag, men har lagt på 10-20 "ekte" sit ups til slutt, altså ligge flatt på ryggen og sette meg heilt opp og legge meg ned igjen berre ved hjelp av magemusklane. Det klarte eg ikkje før eg fullførte 30 day shred i fjor, men no kan eg :o) Eg trener litt rygg og armar ved "plankeposisjon" og push ups, men klarar ikkje mykje om gongen. Kjempedeilig å kjenne at eg har støle musklar i nær sagt heile kroppen!

Skal veie meg på onsdag, og håpar på å ha gått ned det eg gjekk opp forrige veke. Om eg ikkje klarar det klarar eg neppe mitt neste delmål. Har vore flink med maten og synest eg, og klarte (nesten) å holde meg til helgekos berre på laurdag.

Eg er altså skikkeleg "on a roll" her, og håpar verkeleg at det gir resultat :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker på om det er resultater fra trening hver dag sist uke + mindre middag som gjør at jeg har gått ned, eller om det bare er fordi det går litt opp og ned. Vekta viste i alle fall -1,1 kg idag =)

Da er jeg 90,5 kg, 2,4kg fra der jeg slapp i høst og 10,5 kg fra der jeg vil være.

Jeg har hatt en god helg, er flink til å ikke skeie ut og holde meg til mine rutiner. Jeg tok 60 sit up her en kveld, men har glemt det etter det hehe =P Pleide å ta 120 før, men det er å ta litt hardt i å bare legge seg ned å ta 120 situp en dag.

Jeg fortsetter med mine rutiner og kjemper for en sommer der jeg kan gå i sommerklær =)

Skrevet

Jeg må bare innom og si at jeg synes dere er kjempeflinke som holder koken!! Tipper det er litt mer motiverende nå som man vet at våren/sommeren er på vei iforhold til i høst..:)

Selv har jeg lagt på meg fantastiske 20(!!)kg siden jeg forlot dere i juli, men nå er det bare 5 uker til termin, så jeg satser på å bli med dere igjen om ikke så altfor lenge :)

Hilsen en stadig voksende flypapir (tidligere gåbil)...:)

Skrevet

Bra jobba, moota! Og flypapir - du er unnskyldt :D

Her har det gått nedover, men ikkje så mykje som eg forventa/håpte på.

Januar 2011: 97,2

Forrige veke: 95,4

I dag: 95,0

Ned: 0,4 kg

Føler meg litt urettferdig behandla ettersom eg har vore flinkare med maten på lenge, har trent meg god og svett 5 dagar siste veka i tillegg til 100-200 sit ups kvar dag. Nåja. Hugsar frå Grete Roede-kurs for nokre år sidan at resultata relativt ofte lot vente på seg, og heller kom veka etter innsatsen.

No har eg igjen fått ein lei og kraftig hoste og har litt problem med trening pga det. Så i går og i dag blir det ikkje meir enn sit ups, og kanskje 10 min rokkering mens eg pussar tenner om eg ikkje hostar for ille.

Skrevet

Du er veldig flink Ranveig =)

Flypapir, vi venter på deg hehe =P

Jeg har ikke vært så flink denne uka. Ble bare trening mandag, tirsdag og onsdag. Men svømte til gjengjeld 2000m på onsdag, siden jeg visste om at det bare ble 3 ganger.

Jeg har tatt situp noen dager denne uka, tar 60 stk.

Men har ikke vært så flink med maten, føler jeg er sulten, og igår spiste jeg en del mer enn det jeg skal til middag.

Jeg får se hvordan helgå går, håper jo på vektnedang uansett, men det viser vekta på tirsdag.

Skrevet

Stå på vilje hvor er du???

Kan dere sende litt til meg??

her har det stått stille leeenge, må komme i gang igjen nå. har vært syk en god stund og det stopper opp da. håper jeg kommer i gang med trening igjen og går fort ned!!

vil klare å bli klar til litt korte topper og bukser til våren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...