Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 HEI Har hatt prøverørsfosøk og i dag tatt blodprøve og fått positivt svar :-) I dag er det 14 dager etter innsettingen, og HCG verdien var 881, noen som vet om det kan være tvillinger? Fikk satt inn to egg, men på telefonen når eg fikk svar kunne de ikke si annet enn at det var høy verdi, de kunne ikke love at det var tvillinger... 3 uker til sjekk med UL, lenge og vente...
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer så mye med graviditeten ) Rugedag 13 hadde jeg hcg-verdi på 1187. 9 mnd senere fikk jeg tvilling-guttene mine ) 3 år senere hadde jeg hcg-verdi på 657 på rugedag 13. 9 mnd senere kom tvilling-jentene mine ) Du har høy verdi ja, noe som kan indikere tvillinger. Men samtidig er det flere som har høy verdi når de bare venter en. Hcg-verdi varierer fra kvinne til kvinne, og fra sv.skap til sv.skap. Min erfaring er jo klart at ved høy hcg, så er det tvillinger. Så jeg tror du er gravid med tvillinger jeg da ) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå