Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg hadde 105/60 sist, og legen sa det ikke var rart jeg har følt meg svimmel... Men, jeg kan ikke noe om blodtrykk.. Er det lavt? høyt? Er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Litt lavt, er du gravid? Noen får lavere blodtrykk da. Søstra mi har ca samme blodtrykk som deg selv om hun ikke er gravid, hun er ofte sliten og svimmel. Det er ikke farlig. Spis masse lakris:) Jeg har blodtrykk på ca 140/95, litt høyt
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har 110/65, legen sier at det er normalt
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har normalt(uten å være gravid) 110/70, og det er normalt. Ditt er også normalt. Men det spørs hva du vanligvis har. Regner med du er gravid? Hva er Hb-en din nå? hehehe.. farlig er det ikke i hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå