Gå til innhold

Thailand i juli, noen med erfaringer?


Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Har en gyllen anledning til å reise 3 uker til Thailand neste sommer for en relativt billig penge, men er litt skeptisk. Er det ikke regntid der da? Og hvordan arter denne seg i så fall? Er snakk om langs kysten et sted, men husker ikke navnet akkurat nå. Om det bare er sånn at det kommer en rask skur, og så er det fint igjen, så gjør det ikke noe. Men plaskregn i dagevis er ikke så gøy ;-) Er temperaturene ok i juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er stort sett alltid i Thailand i juli, og synes det er helt topp :) Regner gjerne 6-7 dager i løpet av de to ukene, men som regel bare en time eller to om dagen, og det er i grunnen bare deilig. Av og til er det greit å bli tvunget ut av sola og inn på et kjøpesenter/resturant ellerno.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det jo supert ut egentlig. Som du sier, det er godt med pauser også ;-) Er det mye overskyet da, eller blå himmel, så kommer det skyer og regner, og så klarner opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min var der i mai. Da er det jo også regntid. Det artet seg som regn på morgenen, det bøttet ned på morgenkvisten. Så ble det sol og deilig, også regn på kvelden igjen. Myye regn, men mye sol også :) Ingen fare påstår han. Nå var jo dette litt tidligere i perioden da. Men jeg hadde hvertfall reist :)

 

Vi vurderer mai/juni i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der to uker i juli og merket ikke så mye til regntiden egentlig. Regnet vel 4 dager men da kun 15 min et par ganger om dagen.

Opplevde ikke plaskregn i dagesvis :) kun små skurer :)

Tempetaturen var rundt 30 grader hver dag :) sol og fint vær :)

Vi kommer absolutt til å reise tilbake på sommeren igjen, da det er mye billigere.

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...