Gå til innhold

Overreagerer jeg, eller har jeg "rett" til å være sinna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For snart to år siden begynte det en ny dame på jobben til samboeren min. Han forelsket seg helt i henne, og var så nær ved å gå fra meg.

Hun gjengjeldte hans følelser, men hadde ifg han var klar på at dersom det skulle bli/eller skje noe mellom dem, skulle han være singel.

Han var "helt ute" denne perioden følelsene hans var som verst. Sykemeldt i nesten 2mnd.

Dette er snart et år siden nå, og vi jobber fortsatt med forholdet vårt.

 

I morgen skal bilen hans på verksted, et godt stykke fra her vi bor.

Jeg spurte om jeg skulle kjøre han, men det behøvde jeg ikke, for han kunne sitte på med en kollega sa han.

Har ikke tenkt noe mer over det, før det i dag kom frem at det var henne som skulle kjøre han.

Ble så sinna! Selvom han sier han ikke er forelsket i henne mer, så vet jeg at han føler noe for henne. Har ikke lyst at de to skal sitte 30min i rushtrafikken sammen!

 

Overreagerer jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig overreagerer du ikke, spør ham om han hadde syntes det var festlig hvis det var motsatt ;) Da tenker jeg pipen får en annen lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør du ikke i det heletatt. Om han har valgt deg så må han ta hensyn til dine følelser.

jeg hadde aldri i verden ghodtatt det, men jeg hadde heller aldri i verden ville vært sammen med en mann som hadde hatt følelser for en annen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok reagert jeg også, og sakt det rett ut at dette er jeg bekymret for og det bør han forstå selv om det kanksje ikke er følelser med i bildet lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært min historie så hadde mannen min sluttet på jobben ASAP.

Hvorfor jobber dem sammen når situasjonen er som den er?

 

Hadde aldri godtatt at mannen hadde noe som helst å gjøre med denne kvinnen.

Når det kommer til å verne om familielivet mitt så finnes det ingen grenser - jeg hadde gjort alt i min makt for at mannen byttet jobb. Da hadde man ikke vært i denne situasjonen som er passe naiv. Denne historien kommer ikke til å ende godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han jobber fortsatt sammen med henne? herregud, du er tolerant! Hadde det vært min mann hadde han fått værsågod å bytte jobb etter en slik episode dersom han ønsket å gå videre med meg.

 

Hvis de fortsatt jobber sammen er neppe 30 minutter i bil sammen værre enn det faktum at de kanskje spiser lunch sammen hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ldri godtatt det og jeg kjenner heller ingen som hadde godtatt dette..

 

Samboeren din er en egoistisk tosk som selv ikke skjønner at dette ikke er greit. Han gikk nesten i fra deg og var i tillegg sykemeldt pga av henne og så tenker han så lite på dine følelser???

 

Hvorfor går ikke du i fra han egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så sjalu, men det der hadde jeg ikke likt.

Også sykemeldt i 2 mnd på grunn av en forelskelse da,æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at han tar bilen, og så sørger du for at den flotteste mannen på din jobb kommer og lar deg kjøre med han,....

 

 

(nei, jeg hadde ALDRI godtatt at min kjørte med en han hadde/har hatt følelser for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...