Gå til innhold

Er det farlig å ikke bæsje på mange dager?? Tror sist gang var torsdag forrige uke...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet er snart 3. Har tenkt at i morgen kommer det! I dag kom det bitte litt, men hun vil ikke! VIL bare ikke, for det gjør vondt. Gråt og holdt på. Har gitt mye druer og rosiner i kveld så jeg håper det kommer i morgen, men begynte i sta og tenke på at man kanskje kan få blodforgiftning???? :///

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blodforgiftning? Avføringen går jo ikke i blodet da.

 

Barnet kan få veldig vondt i magen og problemer med tarmen ved for lang forstoppelse. I verste fall må du få det i gang med klyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man går med avføring i tarmen veldig lenge kan det dannes giftstoffer som kan gi forgiftning, men det er da snakk om mye lengre tid enn bare 4 dager.... Slapp av, gi svisker/rosiner og godt med drikke - kommer det ikke da kan dere prøve med laktulose... Viktig å myke opp avføringen så mye som mulig ettersom den ellers vil være veldig tørr og vondt å få ut.... Blir man skikkelig forstoppet blir man som oftest kvalm og dårlig lenge før man får noen forgiftning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt om det på nett, så jeg er avslappet nå. Memn takk for svar!! Til deg ano 43...:-))

Og du over her?! eeeeeeeeh veit at ikke avføringen går i blodet, her er det du som ikke har peiling -ikke meg...

 

skal få litt mer druer og rosiner i morgen. Lurte på om et glass biola på kveld eller morgen kan virke litt forebyggende? har vært en liten tendens til å holde seg litt den siste tiden...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente mi hadde lenge problemer med tarmene og kunne gå opp til 14-16 dager uten avføring.

 

Hun hadde lenge problemer og måtte gå på renset parafin i 8 mnd for å få maven på rett kjør.

 

 

 

Gi henne 1 ts linfrø i yoghurten og hjelper ikke det snart kjøper dulpolac på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...