Gå til innhold

Åneiii, jeg er så distre, og nå er det krise!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en blokk. Låste meg inn i leiligheten etter jobb, og løp ned til postkassen for å hente posten. Og nå 3timer senere, kom jeg på at jeg ikke har tatt nøklene med meg opp igjen. Altså, står de i låsen. Jeg er 110% sikker.

Postkassen er merket med fult navn og leilighetsnummer. Og på nøkkelknippet henger både husnøkkel, bilnøkkel, husnøkkel til mamma sitt hus+ nøkkel til jobb. Krise! Heldigvis har jeg ekstranøkkel til bil og leilighet. MEN; tenk om noen låser seg inn her i natt, eller når jeg er på jobb i morgen. Eller tar bilen min (faste plasser med leilighetsnr). Jeg er superstresset her nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å gå ned og sjekke om de fortsatt står i postkassen i stedet for å krisemaksimere med en gang???? Og hvordan kom du deg inn i leiligheten uten nøkkel - mange dører har jo smekklås??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Skulle så klart stå at jeg hadde vært å sett etter nøklene, men de var borte!

Som jeg skrev i hovedinnlegget, låste jeg meg først inn leiligheten med varer, vesker osv. Dermed gikk jeg til postkassen, for å hente posten. OG der har jeg glemt nøkkelhanken! Henger dere med da?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg satset på at noen har vært greie og tatt vare på dem for deg, jeg liker å tro det beste om folk til det motsatte er bevist. Har dere ikke en vaktmester eller noe som har ansvar for ting og tang i blokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg ser den. Men hvis noen naboer har funnet den, hadde de vel kommet å levert den? Som jeg skrev i hovedinnlegget, så står det jo både navn og leilighetsnummer på både postkassen og leilighetsdøren.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...