Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg tenker å studere til høsten, men pga at jeg ikke kan flytte over lengre avstander, så tenker jeg å ta et samlingsbasert studie istedet. Ser de har bachelor innen sosialt arbeid gjennom høgskolen i Finnmark, der samlingene vil være i Tromsø, og at de har vernepleien og sykepleien i høgskolen i Telemark. Er det noen som har tatt utdannelse gjennom dette, og som har noen erfaringer ang det? Vil en få tilrette lagt praksis, i nærområdet, eller vil dette være i nærheten av der studiestedet ligger?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Jeg har tatt en nett- og samlingsbasert videreutdanning. Der måtte vi selv sørge for praksis og gruppearbeid foregikk mye via skype og messenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå