Gå til innhold

Tror nettopp naboen min har fått tidenes zumbashow. Hihi. Håper han ikke fikk varige men.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke direkte liten og nett, mer som en middels elefant men jeg gjør noe med det, siste jeg har begynt med er hjemme-zumba foran tv'en. Iført kort tights og treningsbh.

Antagelig litt av et syn,. hehe...

Ungen var i seng tidlig i dag så jeg kjørte igang et halvtimes program. Jeg bor i et byggefelt men helt i utkanten og stua mi har stort vindu ut mot skogen, men det er ingen sti som går der og med all snøen nå så er det normalt ingen som går der så jeg tok meg ikke bryet med å trekke for.

 

På terrassen utenfor stua har vi en slik utelampe som slår seg på når noen kommer en bestemt avstand unna, ca 2-3 meter.

 

Plutselig ser jeg lyset går på og der står nabogubben og glor inn. Bikkja hans har strukket båndet og kommet nær nok til at utelampa blir slått på.

 

haha, jeg så bare det paniske utrrykket hans idet han snudde seg og begynte å dra bikkja febrilsk etter seg. Haha, jeg lurer på hvor lenge han har stått der og sett på dumbos zumbashow!! :o)

 

Jeg kjenner kona hans, jeg får kanskje ta en telefon - han kan jo ha fått varige men stakkars. Det var bare så morsomt at han helt obvious stod der og glodde inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha-ha! Pinlig for han at lyset slo seg på da;)

 

10hi- jeg har endelig fått rotet meg til å få zumba på dvd selv, men her er planen å holde på i kjellerstuen da vi har et kjempevindu i stuen som alle naboene (og de som går forbi i gata) kan se rett inn i:)

Men flott og stram blir jeg sikkert i kjelleren også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...