Gå til innhold

Hvordan bli kvitt støv og hundehår???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal, tørker støv hver eneste dag. Spisebordet må jeg vaske opp til fem!! ganger siden det suger til seg støvet som besatt.

 

Så har vi hundehårene da, jeg støvsuger 3-4 ganger om dagen for jeg HATER å se alle hårene flyte over gulvet, og gjett at det vises godt når sola skinner inn vinduene.

 

Hunden røyter mer enn til vanlig for tiden, er vel kanskje årstiden. Er en strihårete dachs hund. Trodde ikke de røytet så mye jeg, hehe.

Napper vi han kanskje ikke ofte nok?

 

Er det noen som har en vidunder kur mot støv, jeg ser støvet virvle i luften hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sjølv hund... Og fleire kattar.. Har robot-støvsuger.... Men den einaste løysinga eg ser på det heile er nok å bli kvitt dyra... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støv på hjernen eller?

Kvitt deg med hunden, mannen og barna, pluss alle tekstiler, kle deg i latex eller bobleplast så blir du kvitt støvet ;-)

 

Litt hår og støv er ikke til å komme unna, synes ekstra godt når det er lav sol som skinner inn vinduene. Partikler i lufta vil det være uansett der lufta er i bevegelse, blir du hysterisk av hundehår så får du heller skaffe deg en hunderase som ikke røyter.

Har selv katter, men nøyer meg fint med å tørke av bordet et par gang for dag, støvsuge anna hver dag og vaske/støvtørke en gang i uka, har tross alt jobb, fritid og andre ting som er mer gøy. Kommer man seg ut av huset så ser man heller ikke støvet hele tiden ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ekstremt for tiden, har hatt hund lenge og det har ikke vært slik før og nå har vi en liten en som kryper rundt på gulvet og hun ser da ut som en liten hund selv til slutt.

 

Ja, jeg har nok fått litt støv på hjernen, har aldri hatt det før, så er egentlig ganske forfriskende foreløbig da jeg syns det er flott å ha det rent og pent rundt meg.

 

Neste skritt er å få vasking av klær på hjernen gå få de brettet sammen og lagt på plass i skapet, da hadde det vært perfekt. Blir en del klær når man er en familie på 5, 6 hvis man regner med hunden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...