Gå til innhold

Jeg orker ikke å kjempe mer føler jeg, hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært deprimert og utbrent over et år, gikk virkelig på en smell og kommer meg ikke opp igjen av gjørma. Det er perioder hvor jeg har det litt bedre og klarer å henge med mer i hverdagen, men så smeller det igjen.

 

Er alene med to barn og føler jeg egentlig ikke klarer det, men tvinger meg gjennom dagene. Det er et helvete og jeg er så fortvilet. Gruer meg til hver dag, til å stå opp, handle, hente barn, ettermiddagene, legging og på an igjen. Føler meg konstant kvalm, vondt i hodet og nakke, veldig sliten og utilfreds. Er så sliten at det er vanskelig å puste til tider og tungt å eksistere.

 

Går til psykolog en gang i mnd men det er også slitsomt. Føler meg så mørbanket i dag, ønsker å stikke av langt bort fra alt og alle og bare koble helt av noen uker, men det går jo ikke.

 

Jeg elsker livet til vanlig og kjenner ikke igjen meg selv, begynner å miste håpet på at det noen gang vil bli bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, håper du kommer inn i en bedre periode snart.. Er forferdelig tungt å gå sånn... (er vel sånn jeg ser på helgene.. Er så innmari godt med litt fri fra barna på dagtid iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva råder psykologen din deg til? syns det er lite med en gang i mnd..... høres jo ut som om du ikke får hvilt ut. kanskje prøve antideppressiva over en kneik. har du fått tatt blodprøver å sjekket at du har en bra blodprosent jern, ol? at det tas en skikkelig blodprøve test av deg for å utelukke noe annet. er jo sikkert ingen ting galt, men greit å gjøre alikevel. vært utbrent selv en gang og gjorde dette. tar tid å bli bra etter utbrnthet, kan være du bare trenger mer hvile.

masse lykke til og store klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...