ups en til? Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 begynnte på arbeid igjen i dag ,og guuud for en hærlig opplevelse,må innrømme att jeg gruet meg til å begynne igjen da dagene de siste mnd har gått med på å spy og sove,men kjenner at det var berre nydelig ,og arbeidskollegene mine og for ikke å glemme sjefen er bare heeelt fantastiske,,,de gleder seg like mye over det lille underert som skjer at skulle nesten tro det er "litt "deres , heheheh sjefen hadde spart opp masse kontor arbeid til meg slik at jeg kunne variere mellom sitte og stå arbeid sånn at jeg ikke ble så sliten,,nei det var ikke noe å grue seg til:) og det var godt å komme i gang igjen lykke til videre jenter
gulda Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Så deilig! Kan tenke det var godt å endelig føle at formen er bedre! ) Håper du kan nyte resten av svangerskapet nå!
Villa villekulla Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Vet akkurat hvordan den følelsen er. er endelig tilbake i jobb jeg og etter 2 måneder med oppkast og kvalme. Var så deilig å være på jobb og se alle sammen igjen. Gleder meg til hver dag fremover nå som kvalmen har gitt seg. Lykke til videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå