Gå til innhold

Gi meg ditt beste tips til å underholde en på 19-20 mnd på fly!


Propellll ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velg leke uten lyd, puzzlespill eller lignende kan være grei tidtrøyte, samme med fargestifter og fargeleggingsbok. Favoritt kosedyret er også greit å ha, ofte blir de trøtte. La ham få sitte slik at han ser ut, det er spennende for de små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser en strekning på ca 5 timer med bil med vår utålmodige gutt innimellom. Og da gjelder det å ha litt som kan underholde og avlede når det blir for kjedelig.

Sist vi reiste hadde jeg bla kjøpt et sånt magnetisk tegnebrett. Det jeg kjøpte var en pk med 2 forskjellige str. Det største er gjerne litt for stort til å ta med på fly, men det minste vil nok være helt greit å ta med. Det underholdt hvertfall gutten min en stund. Kjøpes i lekebutikk.

Hadde også kjøpt et par nye puslespill og en legobil, men det er kanskje ikke så praktisk på fly. Med tanke på deler som kan forsvinne.

 

Ellers kan et par nye bøker være lurt.

Eller sånt hefte med figurer i magnet, eller "klistermerker" som man kan bruke igjen og igjen(hmm, litt vanskelig å forklare...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvd (her var drömmehagen og thomastoget supert paa pappas pc, men vi flöy 10 timer da...), böker, magnettegnebrett (som hun over her skrev^) og saapebobler til kriseredning ;-) Ogsaa noen nye lekedyr, fingerdukker fra ikea...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mini-4 på rad. Ikke t de har snøring på reglene, men å putte på de små brikkene, helle ut, putte på..igjen, og igjen...og igjen, det er noe som fenger mange småtroll den alderen ;-)

 

Ellers er det greit å ha med seg en bærbar (mini) pc og sette på litt film ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...