Gå til innhold

Oi, jaggu rart at jeg ikke er alene, altså!


Tante Blås Squaw

Anbefalte innlegg

Nå har jeg skumlest ørten innlegg om hva slags partner man absolutt må styre unna. Ifølge et knippe dib-ladies er både fysiske og psykiske skvanker aldeles uakseptabelt - og en perfekt partner har dessuten ikke barn fra før.

 

Og da måtte jeg jo flire litt av hvor steike dum Husets Herre er.

 

Ikke bare har han gått hen og forelska seg i et brukt vrak av en alenemor, uten penger og utdannelse og dessuten i TERAPI - Gud forby! - men han har ikke hatt vett til å dumpe dette skrekkens kvinnfolk enda.

 

Attpåtil har han smelt henne på tjukka hele TO ganger, som om ikke det er lavmål nok at han har steppet inn som Pappa for det første barnet hennes. Stakkars dumme mann, altså.

 

(Og om jeg skal være ærlig, vet vi jo alle at jeg ikke er noe å avle på - kreft, hjerneslag og ymse psykisk grums ser ikke bra ut i stamtavla.)

 

Nei, det er fryktelig synd på denne stakkars mannen som har valgt å gifte seg med meg. For en taper - han innbiller seg faktisk at han er LYKKELIG!

 

Det er jammen godt det finnes så mange opplyste mennesker der ute som kan fortelle ham og alle andre som ikke har en perfekt partner at de bør komme seg vekk.

 

Og nå får jeg sikkert ørten standard-innspill, så la meg spare dere for bryet, jeg kan både skrive og kommentere selv, dere trenger ikke lette på de perfekte små rumpene deres;

 

"Jo for tenk at jeg HAR lang og fin utdannelse, ikkeno' galt med helsa mi og dessuten så er jeg slank og deilig og perfekt, så jeg SKAL ha en perfekt partner!"

 

Så fint, skal du ha en medalje for innsatsen?

 

"Men for tenk at jeg KJENNER folk som har psykiske problemer, og de er hakke gale, alle sammen!"

 

Da kan det være lurt å utvide bekjentskapskretsen.

 

Så har vi selvsagt alt maset om white trash, trygdesnyltere, low life og alt hva dere nå ynder å kalle det. Syns spesielt at "ressurssvak" var et artig stempel å plante i panna på folk med større utfordringer enn den gjennomsnittlige nordmann. Må humre litt der altså.

 

Nei, kjærlighet, sex og et greit livsløp er nok bare for de perfekte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke perfekt rumpe, så jeg tillater meg og svare:-)

 

 

Det kan hende disse dib-ladiesene må svelge noen velvoksne kameler etterhvert, tror du ikke?

Hvis de forelsker seg i en med fysisk eller psykisk sykdom - tror du de klarer å velge bort personen da? Eller hva hvis nåværende partner blir syk, utsatt for ulykke eller skade? Stikker de med halen mellom bena da? Jeg tror nok de da må gå noen runder med seg selv og revurdere sine bastante påstander:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, jeg er av den oppfatning at man lærer så lenge man lever. Og jo eldre man blir, desto klarere ser man at livet slett ikke er så sort/hvitt likevel.

 

Og jammen har man gått på opptil flere smeller selv, og måttet bite i seg ting som man tidligere har ment veldig sterkt om!

 

Det tenker jeg alle på et eller annet tidspunkt vil finne ut. Noen trenger bare litt lengre tid enn andre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han kan jo ikke være riktig vel bevart stakkars. Ikke har han hørt om prevensjon heller... *rister oppgitt på hodet*.

 

Stakkars mann, men nå er det vel for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, Squaw..

Jeg mistenker deg for å være en av dem som IKKE har Reimadress på unga dine. Jeg dømmer deg dithen at du sansynligvis lager Toromiddag til familien i blant og siden du er så resurssvak så har du nok ikke en buffer på tre-fire mndslønninger på konto heller.

 

Og helt ærlig... du tror vel ikke at du ER noe i tillegg??? Makan til frekkhet altså!

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolla - pokker, you got me!

 

Den eneste Reima-dressen her i huset er ARVET - og det fra en LESBISK SINGEL MAMMA! Herregud, liksom!

 

Og angående matlaginga er det enda verre enn du trodde - det er mannen som lager 99% av all mat hos oss!

 

Og jeg må innrømme at jeg har mine...mørke, destruktive stunder, da jeg faktisk innbiller meg at jeg ER noe, ja. Oh the shame!

 

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Lager mannen din maten?

Hvordan kan du la ham leve på den måten? En MANN??? Eier du ikke skam i livet, kjerring? Hva driver du med hele dagen egentlig, når du ikke engang kan lage middag til mannen din?

Helt utrolig at han er hos deg enda. Han har sikkert en haug med elskerinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fru Squaw

 

Endelig et bra innlegg!! Jeg har begynt å vurdere å droppe hele forumet pga alle sure og krasse innlegg her inne, så det var godt med et friskt innspill fra deg :)

 

Endelig ei dame med beina på jorda og ikke så jævla bedrevitende! I think I love you :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være med meg på date?!

 

En tidligere-alenemor- med- mann- i-hus-som-tror-han-er -lykkelig-date?!?!

Der vi kan le av hvor merkelige mennene i husene våre er som faktisk bor sammen med oss?

 

Jeg kan forresten legge til en ting til på lista:

- meget psykisk syk x`mann som ikke har samvære med sine to barn utover noen timer hist og her. Som forventer at vi skal stille opp for han når det trengs!!

 

Og dette lever samboeren min med hver eneste dag. Gratulerer du har gjort et sikkelig dårlig valg å må bare leve med å komme hjem til en furten samboer hver eneste dag, som er sur og grinete fordi at hun fikk enda et avslag eller ti på jobb idag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ruller i sofaen og ler så ostepoppen spruter ut av munnen, dette var et deilig friskt pust i "komskalvidømmedegogalleandresomvåååååågersegåikkeværeperfektemenlikevelsinnsyktlykkelig" forumet.

Takk!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må også jeg ha gjort tidenes catch.

 

Meg: alenemor for 2 små, ingen utdannelse, ingen fast jobb, leier leielighet, bløt mage/rumpe/lår og strekkmerker fra brystet til knærne.

 

Han: ingen barn, god utdannelse, god jobb, eier 2 hus og en hytte og har flott kropp. I tillegg er han snill og kjekk=)

 

(Men det er faktisk jeg også, muligens derfor han ser syn på meg:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ungdom fant jeg ut av at livet faktisk ikke er perfekt og da fikk jeg det mye bedre med meg selv og andre rundt meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei "venninne" som har null innskikt i livets mangfold. Hun synest synd på alle som ikke har det likt som henne. Og er det noen som ikke passer i hennes mal på hvordan man bør være, er hun veldig kritisk, eller hun stenger dem bare rett og slett ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...