Gå til innhold

Babyen til nabodama her ligger ute i vogna på verandaen..har hørt på barnegråt i 20 min... lyst å ringe å be hu om å plukke opp ungen!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ååh, er så sårt å høre på.... ungen sover ute i vogna... og det går alltid laaaang tid.. 30 min - 1 time med gråt før hun sjekker innom den vogna.. Skal liksom ikke blande meg heller da, men noen må vel si ifra snart?? Eller skal barn ligge i lange tider å gråte uten tilsyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går an å passe på ungene selv om de sover ute! =)

 

Men jeg ville nok gitt beskjed.... Er unødvendig å la ungene ligge å skrike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed. Kanskje hun har sovnet på sofaen e.l

 

Jeg hadde ikke klart å høre på. Kanskje hun er ei slapp person som sjekker sjelden. Hvis du sier ifra så vet hun at folk hører....

 

Fikk helt vondt inni meg....kan du være så snill å si ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke gitt henne beskjed allerede? Hvis du gjør det, så kommer hun nok til å skjerpe seg og bli flinkere til å sjekke ungen. Aldri om jeg hadde latt et barn gråte så lenge, verken eget eller naboens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa ifra.. :) Hun ble ikke blid, men guttungen på 10-11 mnd ble nok blid :) Hun ba meg om å ikke blande meg borti hennes barn, han er vist bare sånn som pleier å skrike sa hun..

 

Så jeg slang tilbake at ingen barn har godt av å ligge å skrike alene i vogna opptil en time hver gang de våkner.. så snudde jeg å gikk ;)

 

Jaja, håper hun sjekker oftere fra nå... skal følge med :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips hun om å kjøpe seg en babycall.....

det har jeg kjøpt til babyen som kommer i mars....

savnet det sånn da jeg fikk nr 1!

sjekker så klart ungen ofte for det.... men liker tanken på babycall som ekstra sikkerhet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varslet en gang nabobabyen gråt seg sår og hes.. det viste seg at babycallen hadde sluttet å virke, og moren til ungen ble kjempeglad for at jeg sa i fra..

men denne dama virker jo ikke helt go,da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke sagt i fra hadde jeg ment det feilte deg like mye som mora som tydeligvis IKKE bryr seg filla om ungen sin. Hvorfor i alle dager skal et barn ligge å gråte "bare fordi han er en sånn som gjør sånn"? Ærlig talt. Skjer det gang på gang hadde jeg ringt barnevernet faktisk, for det er omsorgssvikt å ignorere barnas signaler. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt inne meg når jeg leser sånt innlegg. En ting er at babyen gråter 2 min før man rekker ut, men opptil en hel time???? Huff.....hvem er det som klarer å sitte å høre på sår gråt i opptil en time?

 

Du gjorde det eneste riktig, HI...kjempe bra!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, om hun har dette som en vane syns jeg du skal si fra hver gang det har gått 20 min. Bedrer det seg ikke får du kontakte barnevernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde faktisk tatt opp ungen jeg og ringt på; her, ungen din gråter og har gjort det i en halvtime nå. Jeg passer ALLTID på at barnet mitt sover ute et sted jeg kan høre henne når hun gråter. Helst på verandaen, da ligger hun "like ved siden" av meg når jeg sitter i sofaen. Det er mange som ikke burde vært foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk forbi en hage en gang, og hørte ynkelige lyder,nesten som en kattunge. En bitteliten baby hadde grått seg helt utmattet. Jeg sto noen minutter før jeg tok mot til meg og ringte på døra. Det var sommer og babyen lå lettkledd i varmen, derfor jeg så at den var ganske så fersk her i verden. Ingen babycall..Akkurat når jeg ringte på kom det ut en godt voksen mann med sinte øyne. Jeg fikk bare mumlet ut at babyen gråt, og han gikk bare rett forbi meg og tok endelig opp den stakkars babyen. Huff, det var en ekkel opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...