Gå til innhold

venninnen min...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en fyr hun har vert sammen med, gjort det slutt med og ¨bare holdt på med¨ om hverandre i snart 3år nå.

 

I høst prøvde han seg på meg! Og rett etter jul var hun igjen tilbake til der hun ville gå fra han, hun satt å fortalte meg hvor dårlig han var, at han var så sjalu og kontrollerende (noe han faktisk er).Hun sier hele tiden at hun kunne aldri tenke seg han som mann, eller hun ikke ønsker seg barn med han! Det er ingen som liker han, og hun får selv dårlig rykte på seg av å være med han..Noe hun også er klar over.. Jeg bestemte meg da for å fortelle henne om episoden hvor han prøvde seg.. Noe som resulterte i at hun ringte og gjordet det helt slutt.. Hun fortalte han hva jeg hadde sagt, som han bekreftet med å si ¨det var ikke slik jeg mente det¨. For så rett etterpå si han aldri hadde sagt det han sa, og fortsatte det hele med å vrenge å vri på dette, bombe henne med mld på mobil og facebook..

 

 

Hun har alltid vert veldi frempå at venninner er forran menn! Noe jeg også er enig i! Den første uka etter dette var vi mye sammen, for at hun skulle ¨glemme¨ han og han noe å gjøre på.

 

Plutselit nå (ca en mnd etterpå) har vi nesten ikke kontakt, og jeg ser hun skriver hjerter og ¨gla i deg¨ på statusen hans og han tilbake til henne. Hun spørte meg her en dagen om hva jeg skulle, sa jeg hadde tenkt å være hjemme, og spørte henne tilbake hva hun skulle og hun svarte hun trodde hun skulle på kino. Rett etterpå ser jeg han skriver på facebook statusen sin han skal på kino!

 

Kjenner jeg får en ekkel følelse inni meg! Jeg og hun har igrunnen en god tone, og jeg er ikke sinna på henne. Men føler hun setter meg i en ekkel situasjon her! Jeg føler virkelig ikke for å være i samme rom som di to igjen under disse forholda! Føler meg litt sviktet som venninne når hun gjør slik..

 

Hva mener dere jenter?? :(

Litt deppa her, vil ikke miste venninna mi for en drittsekk!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du ikke mister henne for alltid, men fram til neste gang forholdet går i stå?

Uff, litt stygt kanskje, men er nok sånn det kommer til å gå.

 

Kan ikke skjønne at du gidder å bruke mer tid på henne. Hun har tydeligvis valgt denne fyren framfor deg. Hun vet fakta, og likevel tatt et standpunkt.

Du kan jo spørre henne rett ut hva hun mener og tenker om deres venninne-forhold. Be henne være ærlig.

 

Som utenforstående synes jeg ikke det virker som om du er veldig viktig for henne. Du er sikkert ok å ha i perioder hun har behov for selskap, dvs. når hun ikke har type. Men kan se ut som du vil forbli annenvalget.

Hva med andre venninner? Hun du beskriver, virker ikke noe særlig sympatisk. Og er nok mest om seg selv. Hadde ikke giddet å bruke mer energi på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trukket meg bra tilbake etter jeg fant ut hun er på den mannen igjen.. MEN hun holder det hemmelig for meg, sier aldri hvem hun er med selv om det er ganske tydlig for meg..

 

Etter dette har det kun vert hun som har tatt kontakt med meg, ikke jeg med henne.. Håper hun ser hun driter seg ut her..

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg bare sagt til venninnen;

Hører du er sammen med XX igjen. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke tror du er verdt mer. Selv om det er veldig trist å se på, så er det jo ikke min sak. Jeg orker bare ikke alt sytet som kommer etterpå. Vi vet jo begge at det ikke finnes en fremtid her. Så lykke til! Jeg ønsker ikke at å ha han i livet mitt. Så ring når du er på bedringens vei.

 

God venninne sier du...nei du er bare en skulder å gråte på når forholdet ikke går så bra.

Bruk energien på noen som gir deg noe godt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...