Gå til innhold

Jeg er skikkelig barnslig akkurat nå, og furter!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min har vært hos pappaen i helga, og kunne stolt fortelle at hun hadde laget frokost til stemoren sin igår, og laget te, gitt blomster, osv. Og det syns jeg bare er kjempeflott, for det gjør hun med mannen min på farsdagen og. Så det plager meg ikke i det hele tatt (For de som trodde det ville det)

 

Men, jenta mi og jeg har en avtale, om at vi skal på kino neste helg, bare henne og jeg. Kosetur åp kino, med andre ord.

Så kommer hun, og forteller at hun var på kino igår, med stemor, og ser den filmen hun skal se med meg.

Jeg spurte om hun husket at vi hadde en avtale om den filmen, og jada, det husket hun. Spurte også om stemor visste om planene våre, og hun sa hun hadde fortalt det før de dro, men stemor sa at hun kunne jo bare se den med meg en annen gang. De 2 dro på kino, og så den filmen JEG skulle ta henne med på, og det attpåtil på morsdagen!

 

Ja, jeg furter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt og furt og vær glad jentungen har en stemamma som tar henne med på kino. Er vel mange andre filmer dere kan se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg glad for det, er jo ikke det det handler om i det hele tatt. Jeg furter fordi datteren min visste at vi skulle se den, sa det til sin stemor, som alikevel valgte å dra. Det ville jeg aldri gjort dersom jeg var stemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg godt å funnet på å gjort, ser ikke helt problemet, som hun over her sier, det finnes jo mange andre filmer dere kan se sammen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du mener, hadde faktisk blitt drittsur selv hadde jeg opplevd det!

 

Hadde jeg vert stemor, hadde jeg sagt ¨hvis du og mamma har avtalt se den filmen kan vi jo se en annen film eller leige en film å være hjemme isteden, så kan du og mamma se den filmen¨:) DET hadde vert normalt i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det jeg og mener, 14:15. Jenta mi sa fra at vi skulle se den, men stemor tok henne med likevel! Det er utrolig dårlig gjort syns jeg. Jeg ville også gjort som deg, dersom jeg var stemor. Eller funnet på noe annet gøy. Jeg er jo selvsagt glad for at hun tar med mitt barn på ting, ikke alle stemødre som gidder det. Jeg er evig takknemmelig for at hun stiller opp for mitt barn (selvom hun drar rollen som stemor vel langt) men dette syns jeg gikk over streken. Igjen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...