Gå til innhold

Jeg er så SYKT trøtt!!! Blir gal :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8 uker på vei i dag, og jeg er så sinnsykt trøtt!! Holder på å besvime når barna er lagt åtte, halv ni, og er like trøtt igjen når klokka ringer om morgenen. For ikke å snakke om på formiddagen. Øynene bare detter igjen!!!

Jeg blir seriøst gal av dette her!!! Håper for Guds skyld at det snart går over:(

Husker at jeg var like trøtt i mitt første svangerskap. Da sov jeg jo nesten døgnet rundt. Tror ikke jeg var like trøtt andre gang, men det kan jo hende jeg har glemt det siden jeg den gangen ikke hadde tid til å sove til 11 hver dag;9 hehe..

Nå har jeg HELLER IKKE tid til å sove hele dagen, og jeg blir gal av å måtte streve for å holde øynene oppe!

Hva gjør dere andre trøttinger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Som at jeg skulle skrivi det selv, alt sammen :P

Første gangen sov jeg hel tiden, ikke hadde jeg barn og ta meg av, så sov når jeg kunne :P

Andre gangen nytta jo ikke det, men var selvom like trøtt da :s

Nå tredje gangen så sliter jeg med akkurat det samme, jeg er trøtt, trøttere, trøttest altså :o

Det er så forferlig, og jeg klarer ikke finne på noe for og bedre det heller :s

Er i dag i uke 9+1 :P

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre vi er flere i samme båt, selv om jeg ikke unner andre å være så sykt trøtt;)

Ikke like lett å få dagen til å gå opp med to barn som da jeg var barnløs, nei :D hehe.. Du er 1 uke + 1 dag lenger enn meg, så hvis du plutselig en dag slutter å være trøtt; Skrik ut, så jeg ser et lys i tunnelen!! Tihi..

Masse lykke til =)

Skrevet

Hei. Nei du er ikke alene.. Jeg er i uke 11+5 og er trøtt enda.. Synes det bør gi seg snart.. er student og får ikke mye tid til å lese når jeg sovner av bare jeg setter reva ned ;)

Nå skal jeg bare se 4-stjernes middag å så kan jeg endelig legge meg for natten. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...