shewolf Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Hvordan startet din fødsel? Har skikkelig "mensen"smerter her jeg sitter, men det varer lenge og kommer rimelig hyppig. Venter i spenning. Er noen uker for tidlig, så håper jo på en måte ikke at det er noe, men samtidig så gleder jeg meg veeeeldig til å se prinsessa <3
Svømmetur Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 åhh sånn har jeg og hatt i hele dag.... Førstegangs så kan ikke svare deg, men det gjør ganske vondt! Var på kontroll hos jordmor før i dag. Hun sa at det kunne være starten på noe. Mange fikk rier som kun satt i nede i magen - ikke alle som fikk i ryggen. Mektig forvirra...
shewolf Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Så spennende! Er veldig spent på om det utvikler seg her og. Lykke til videre i dag. Oppdater på denne tråden om det skjer noe eller ikke
AS3* Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har hatt mens-murringer fra eller til i to uker nå. Ikke kommet igang med skikkelige rier. Men for mange er det jo sånn det begynner. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå