Gå til innhold

Regninger og angst og luksusfellen osv..!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du når haugen med regninger bare vokser og vokser?? Jeg har en lei tendens til å bare la dem ligge. Håper stadig på at de blir borte av seg selv..

men...DET BLIR DE JO IKKE!! Jeg vet jo så altfor godt hva som skjer når ting ikke blir betalt: alt blir jo bare verre, til de som ikke har opplevd det.

ja, har litt knapt med penger innimellom, men har overhodet ikke dårlig nok råd til at det er en unnskyldning for ikke å betale. Blir så SINT på meg selv!!

 

Men allikevel, jeg lar dem ligge...Faktisk så lenge at jeg får reell angst av hele greien. Ser for meg at barnevernet henter ungene siden jeg ikke har kontroll på økonomien, strømmen blir stengt, huset blir tvangssolgt osv. (har jo aldri vært så gale, men tenk om..?) Så mister jeg nattesøvnen. Ligger bare å vrir meg og tenker på regningene som bare blir dyrere og dyrere.

 

Innimellom tar jeg noen skippertak. Da er det å ringe Lindorf og få innsikt i hva jeg skylder, for så å betale. Da er det jo adskillig mer å betale enn om jeg bare hadde gjort det med en gang. ER DET MULIG Å BLI SÅ DUM?? Jeg må jo være HELT hjernedød som lar dette skje gang på gang...

 

Hver gang jeg har fått betalt alt lover jeg meg selv at dette aldri skal skje igjen. Jeg skal betale alt til forfall osv. Men så går det et halvt år, og jeg er i samme uføret igjen. Kunne slått meg selv i hel for å være sånn, asså...

 

Er dere andre flinke, ellers finnes det flere idioter som meg???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, får ikke lenger regninger i posten. Alle kommer som Avtalegiro, og da betales de automatisk. En veldig grei ordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...