mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 jeg er på jakt etter en stol som både kan brukes bakovervendt i en vanlig bil og i en arbeidsbil der det bare er to forseter... Kan multi tech brukes i en slik?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Så lenge det ikke er airbag så kan den stolen brukes i forsetet på alle biler.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Det er ingen slike forankringsseler? For de kan vel ikke festes i fremsetet?
Trolleliten Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Brukes bilen bakovervendt har de vel alltid forankringsseler? Noen har ringer i gulvet, men kanskje ikke foran?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Alle bakovervendte bilstoler har forankringsseler, med mindre det er isofix feste.. Om det ikke er ringer i gulvet på bilen, så må det festes.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Du kan feste forankringsselene i det setet bilstolen står i hvis det er åpning mellom rygg og sete på passasjersetet... øh.. Det hørtes litt kronglete ut. Skal se om jeg finner en brukerveiledning med bilde hehe..
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 http://www.stera.no/bb3.pdf Her er link til flere måter å feste forankringsselene til akta graco cosmic på. Se side 7 og 8 når du scroller nedover.
BlåBlå Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Det går helt fint, så lenge det ikke er airbag ja. Forankringsselene kan festes under forsetet, og i reteryggen på forsetet om det ikke er andre festemekanismer. Det trengs ikke installeres ekstra fester for dette. Gjelder ihvertfall HTS og Acta Graco setene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå