Gå til innhold

Mona Grudt må da være en av verdens vakreste damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet, for et ansikt!

Men personligheten syns jeg virker kjedelig og ordinary.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trivelig trønderdame hun. Jeg er bestevenninne med en av hennes gamle klassekamerater så jeg har "inside info" kan man si...

Skrevet

Og befriende med et pent ansikt uten store lepper.

Er så lei den stor leppe moten der alle skal ta restylane og dermed se mindre smart ut.

Skrevet

Hun nærmer seg 40 og blir bare flotterer og flottere!

Skrevet

Enig, hun er nydelig vakker. Ser at hun er blitt litt eldre siden missedagene, men utrolig nok er hun nesten tidløs vakker:)

Synes personligheten hennes virker veldig koselig og oppriktig jeg, befriende med en nydelig dame som ikke er tåpelig barnslig og prøver og være bitchy slik som Vendela kirsebom f.eks.

Skrevet

Tja, jeg er nå enda penere.

Skrevet

Syns ikke hun er noe pen . En hest er mye penere. hun ligner faktisk på en hest. Og den dialekten da! Usjameg!!!

Skrevet

synes også hun er nydelig og er jo stolt av henne når hun er en med-trønder!

synes denne kritikken med at hun snakker trønders i top model er helt hull i hodet!skal liksom alle snakke østlending fordi det er det fineste/beste/eneste rette?? hun snakker ikke akkurat inntrønder (som meg!:) ) om ikke alle forstår hva hun sier,ja så er det jammen deres egen feil sier jeg bare!

Skrevet

Syns ikke hun er noe pen . En hest er mye penere. hun ligner faktisk på en hest. Og den dialekten da! Usjameg!!!

Skrevet

Vi Stjørdalinger er sånn, vakre og trivelige. Akkurat som Mona.

Skrevet

He he, både mann og barn her i huset synes ikke hun er så pen, i hvert fall ikke da hun ble kåret til miss universe. De synes JEG er penere, og det sier litt:)

Skrevet

Mange pene modne damer her til lands, Mona Grudt er en av de. Synes også Vendela Kirsebom er pen. Slike damer gjør at jeg ikke gruer meg like mye til å bli "eldre" :-)

Skrevet

Mona G er veldig vakker. Uten for mye dill dall..Hun er super..

Skrevet

Hun er nydelig. Og mye, mye vakere nå en da hun var Miss Universe,

Skrevet

Hun fortjener helt klart sin misse tittel. Vandela er jo også en av verdens vakreste kvinner, man blir ikke ansiktet til Elisabeth Arden helt uten grunn.

Skrevet

Vendela er kald og ekkel. Det er slik jeg forestiller meg stemora til Snehvit. Mona Grudt utstråler varme i tillegg til skjønnheten, og det hever henne mange, mange, mange klasser over Vendela.

Skrevet

Mona er helt nydelig, og har også en nydelig personlighet.

Flott at hun holder på dialekta si, skulle bare mangle, og at hun virker så oppriktig og ærlig i sin væremåte. Hun tør å fortelle at hun er en vanlig småbarnsmor, det gjør henne bare ennå flottere. Kan ikke annet enn å beundre vakre Mona.

Skrevet

Min mann foretrekker Line Verndal og Anne Rimmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...