Gå til innhold

Noen her som har hatt god nytte av Mobywrap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått låne meg et mobywrap bæresjal av en venninne, nå som lille frøkna snart kommer. Ser for meg at livet blir mye enklere med et sånt et! Noen her som har brukt det og fått en enklere hverdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ett annet merke, men er ett elastisk bæresjal og kunne ikke ha klart meg uten. Med to barn fra før (2 og 4 år) og ei lita som bare gråt om jeg la henne ned, så var dette en livsnødvenighet for meg. Det eneste stedet hun roet seg. Var ikke så mange som så den ungen før hun nærmet seg åtte mnd, for hun lå alltid godt nedpakket på magen min. Jeg var litt bekymret for at hun skulle bli sen motorisk, men jommen gikk ikke frøkna da hun var bare 10 mnd, sterk som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så utrolig koselig! Jeg har tvillinger på 13 måneder når frøkna mi har termindato, så jeg tror jeg kommer til å bli avhengig av det sjalet ser du. ;)

 

Men hvordan gjør du det ute? Legger du ungen i sjalet på innsiden av jakka di, eller utenpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna er nå 2,5 år, så bruker det ikke nå lenger, nå går det i mei tai Men hun er født på høsten og den første vinteren hennes var det kaldt. Jeg hadde på henne to lag med ull, ned i sjalet og så hadde jeg en stor vindtett jakke som jeg tok på utsiden som jeg fikk lukket igjen over sjalet Noen ganger tok jeg også ett lammeskinn over sjalet før jeg lukket igjen jakka hvis det var skikkelig kaldt. Fordelen med å ha dem sånn, er at du hele tiden kjenner på kroppen hvordan de har det, om de er for varme om de fryser osv. Hadde alltid med meg barnevogna på vinteren selv om hun ikke lå i den. Greit å ha noe å holde seg i når det er glatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...