Gå til innhold

Tips til Valentines day....har kun 700 kroner å bruke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil gjerne gjøre noe for mannen min for første gang på 10 år på valentines dagen. Han kommer hjem fra jobb 16.00, så jeg har tid til å handle og stelle i stand ting hjemme.

 

Vi har 2 barn som også blir med på middag....så er usikker på om jeg skal lage til noe etter de har lagt seg eller om jeg bare skal pynte hele huset med røde hjerter klippet ut av papir...eller noen andre sprell.

 

Tar gjerne imot tips og råd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med og lage en god middag for hele familien.

 

Så kjøper du inn f.eks ost,kjeks og en vin som dere kan kose dere med i kveld når ungene er i seng?

Sett på litt rolig musikk og tenn masse lys :)

Så kjøper du roser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700 skulle nå holde...

Hvis han er glad i søtt ville jeg laget en hjerteformet kake, f.eks sjokoladefondant eller ostekake. Evt kjøpe luksus sjokolader. Og blomster så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har badekar så er det jo en fin overraskelse uten at han finner ut noe..be han legge ungene i kveld, imens fyller du karet, legger ut roseblader i vannet, tenner lys og spretter en flaske vin, legger deg i def fineste undertøyet HAN liker og ber han komme hjelpe deg med noe...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips, men nå husker jeg hvorfor vi ikke feirer valentines dagen.....vi liker ikke sånn "romantisk kliss". Tror jeg går for kakebaking og blomster jeg....er nok tryggest for oss det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...