Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Formen er bra, men det er verre med formene!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Ei vennine skreiv dette nå; Andreas 6 år etter at desserten er spist opp; "Kan jeg få en porsjon til?" Meg; "Nei, det holder med en porsjon til dessert vet du" Andreas; "Ja, det vet jeg jo! Jeg mente middag!" Meg, litt irritert; "men hvorfor spiste du deg mett i sted da?" Andreas "Fordi jeg måtte sikre at jeg faktisk fikk plass til desserten vet du mamma!"....................... Syntes den var litt søt jeg da!!! =)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Installer aplikasjonen Status shuffle. Der har de mye, men men på engelsk da.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 ... (ditt navn) har byttet profilbilde og 6 liknende hendelser...Jo da, jeg har et liv...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Today I went to IKEA and hid in the wardrobes. And every time someone opened the doors I welcomed them to Narnia.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Et lite tankekors!!! Den første suspen ble brukt i ishockey i 1874. Hjelmen ble først brukt i 1974. Det tok altså menn hundre år før de forstod at hjernen også er viktig..... Etter å ha lest at damer som trimmer uten BH får lengre pupper, ryktes det nå at en del menn har begynt å løpe uten truser Mannen er kvinnes bestevenn. Han hjelper når hun føler seg usikker, trøster henne etter en dårlig dag, inspirerer henne til å gjøre ting hun aldri trodde hun kunne gjøre, gjør henne i stand til å uttrykke sin dypeste følelser, sørger for at hun alltid føler seg som den vakreste kvinnen i rommet og lar henne å være trygg, sexy, og uovervinnelig. Nei vent! Jeg tenker på VIN. Det er vin som gjør alt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå