Gå til innhold

Jeg er så LEI av at folk syter over alt mulig på facebook, og ikke gidder å ta til seg råd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir helt matt! Sutrer og syter, og når noen kommer med forslag, så blir de avfeid med en gang. Javel, så bare sitt der og vær sutrete da, hvis du er så innmari keen på å ha det dårlig!

 

Måtte bare få det ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi må ha noen felles facebookvenner, bare klaging hele tiden og som du sier, alle råd blir avfeid med "nei, det passer ikke/går ikke/ orker jeg ikke" etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare forstår det ikke!

 

"Åh, hvordan skal dette gå, kommer aldri til å klare det"..også får vedkommende masse støttende kommentarer, og tips og triks til å få til det aktuelle, men nei..."det kan jeg ikke, har ikke tid, har ikke råd, klarer ikke, orker ikke"...neivel, men da får du jo bare ha det så godt da!

 

Jada, vet jeg kan la være å irritere meg altså, men måtte få det ut på en god dag :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det bare skryting, perfekte ekteskap og pene barn som smiler til forografen... Ikke så spennende det heller! =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også noen av de som er opptatt av fasade på facebook. Par som skriver til hverandre (helst jentene kanskje?) om at de elsker hverandre o.l. Men jammen går de fra hverandre de også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...