Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Guttungen ønsker seg veldig en slik, men har man bruk for en slik, eller er det bare en ny dings folk har anskaffet seg??
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Det er igrunnen mest en dings. Men for meg som er en lesehest er det mye lettere å pakke en Ipad enn 10 bøker på tur.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Det er en dyr dings....kjekt nok, selvsagt, men det er bare en forvokst iPhone, uten mulighet til å ringe med...enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå