Gå til innhold

Hvor mange barn har du og hvor mange ønsker du deg totalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har tre barn og selv om jeg ønsker meg mer, så ser jeg mine begrensninger. Med mye sykdom hos yngste og en mann som er mye borte med jobben, så har ikke døgnet nok timer sånn som det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen...

 

Etter prøvetid og bedømme skal jeg være sjeleglad for hvert barn vi får.. Men jeg tar alle jeg får jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn, og tror det får holde. Skulle gjerne hatt en til, men har ikke energi og overskudd til mere enn de to vi har (de er høyt og lavt fra morgen til kveld, og har vært MYE syke helt fra de var nyfødte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For øyeblikket ønsker jeg meg 3, og tror ikke det kommer til å endre seg med det første.

 

Har et barn nå som er kjempesnill, så med mindre barn nr to ikke blir veldig krevende kommer vi til å få 3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to barn og vi vil begge ha ett til.men skal man tenke praktisk/økonomisk/energikrevende så er det vel egentlig lurest å stoppe nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1, er usikker på om det blir flere. Har ikke veldig lyst, men føler at jeg burde gjøre det for podens skyld.

 

Venter litt til i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter, og venter unge nr. tre i mai! Kjenner med hele meg at dette er siste ungen, for nå er eldstemann 10 år, og da holder det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...