Gå til innhold

kan ett forhold uten seksuell tenning fungere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med en fantastisk mann en stund nå. Problemet mitt er at jeg ikke blir tilfredstilt i senga pga at han har liten tiss :(

Jeg føler meg skikkelig slem og fæl som tenker dette, men kan ikke for at jeg føler det slik. Han er en så bra mann at jeg trodde at jeg skulle klare å se bort i fra dette, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg klarer. For meg er det viktig å føle at jeg blir "tatt". Kjenner omtrent ingenting.... Og syns det blir litt vel kjedelig hvis man bare skal gjøre alt det andre og ikke ha noen som helst form for penetrering.. Jeg syns det er ille at det skal ha noe å si, men sex er visst viktigere for meg enn jeg ante....

uffff :(

 

Noen tips til hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seksuel tenning har da ingenting med størrelsen på tissen å gjøre.

 

At han har problemer med å tilfredsstille deg er jo en ting, men tenningen har man jo lenge før tissen kommer i bruk, til og med lenge før man rører hverandre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jeg kan ikke si noe annet enn at jeg vet hvordan du har det... har det selv mye bedre sexuellt nå enn i starten, men... velig bra blir det aldri, så du må jo tenke på om du kan leve med det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff...ja er det jeg tenker på. Det er fortsatt tidlig i forholdet, og hvis det skal avsluttes så bør det vel gjøres nå.

 

Du da 10:34, kan du leve med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var i et forhold i mange år uten seksuell tenning. til slutt var det nok for meg. det ble som å være sammen med bestekamerat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et forhold kan fint fungere. Det kommer ann på hva man ser på som viktig i et forhold og hva man ønsker å prioritere.

 

Jeg og mannen har vært samboere i 10 år gift i 6 år. Jeg tenner ikke på mannen min lenger...har ikke gjort det på flere år. Jeg tilfredstiller meg selv 1-2 ganger i uken og klarer meg med det. Fantaserer om andre menn, men ville aldri vært utro. Min mann sier han tenner på meg, men jeg tviler. Han har mistet interessen for sex...og gidder ikke gjøre noe for å forbedre det. De første årene vi begynte å få problemer i sengen prøvde jeg ut nye ting, kjøpte sexy undetøy/babydoll og overasket han naken rundt omkring i huset osv....jeg prøvde tappert på å få opp interessen min og hans. Til slutt ga jeg opp.

 

Nå har vi ikke sex lenger, men vi koser/gir klemmer og er verdens beste venner. Det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe sex-leketøy og ha det moro sammen?

 

Men for å svare på det du spør om; nei, jeg kunne ikke blitt værende i et forhold der tenninga hadde forsvunnet. Jeg trenger å føle meg levende, rett og slett.

 

Håper dere tar dere god tid til å prøve å få gnisten tilbake, det ville være leit om forholdet skulle ryke pga noe man i mange tilfeller kan ordne opp i :o)

 

 

(Og nå er jeg ALTFOR privat - men den beste sexen jeg har hatt utenom min nåværende, var en kar med liten penis. Oh yes.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er redd for å såre ham ved å ta fram f.eks en dildo. Han er nok smertelig klar over hvor lite godt utstyrt han er, og da føler jeg at det kan få han til å miste totalt selvtilliten hvis jeg foreslår det ?

 

Uff er så vanskelig dette. Vil ikke såre han, eller få han til å føle at han ikke er god nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det er frusterende.... vet ikke om en sexolog kan gi noen gode råd for dette. er jo sikkert ikke noe du syns er lett å snakke med mannen din om. da kan jo selvtilliten hans bli knekt, ellers så er han fult klar over det og at han kan snakke om det. eller han kan bli fornærmet og sint.

selv om han er helt stiv så kommer du ikke? selv hvis du rir han? ikke gi deg før dere har prøvd alt for å få sexlivet til å fungere, kan jo være ting man ikke har tenkt på. masse lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt. Tenner selv på velutstyrte menn ( normal str.da) og synes det er mandig. Hadde et kort forhold til en mann med svært liten penis og det var utrolig turn off for meg.

 

Men i det store bildet så betyr det ikke all verdens, om dere har det bra på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er som sagt ganske tidlig i forholdet, og jeg vet at jeg ikke allerede nå kan ta opp dette problemet. Det vil nok være ødeleggende. Men syns det er trist at jeg ikke får opplev vill og heftig sex slik man pleier å ha i begynnelsen av ett forhold. Samme hvordan jeg vrir og vender på meg så kjenner jeg lite :( Blir utrolig turnoff....

På alle andre måter er han perfekt, og syns kanskje han fortjener en annen, siden jeg faktisk allerede nå tenker på andre... spesielt eksen min som jeg hadde et fantastisk godt sexliv med... Huffameg!

 

Skal tenke hardt og nøye på dette, og vil absolutt ikke bruke størrelsen hans som en grunn til å gjøre det slutt. får finne på noe annet...han fortjener ikke dette...flotte mannen, med teite dama :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...