Gå til innhold

Noen som har Peugot 307 her?


sjettejuli

Anbefalte innlegg

Fordnøyd med bilen? Vi skal ha to bakover og ett fremover i baksetet, og har vogn+hund. Kommer sjelden til å bruke evt ekstraseter. Grei plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solgte akkurat min. sikker på at du mener 307? Det er ikke en stasjonsvogn akkurat og du får ikke plass til alt det du ramser opp iallfall!

Uansett: jeg kjøpte en fra 2002 i 2009, den hadde gått rett over 100 000. Drittbil. Har brukt sinnsykt mye penger på den i løpet av de to årene. Nå kjøpte jeg meg splitter ny bil (VW). Skal aldri mer ha Peugeot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

307 finnes også som stasjonsvogn, 307SW.

 

Vi har leid slik bil, men har dessverre ikke erfaring med 3 barneseter, men opplevde det som en romslig stasjonsvogn.

 

Hva slags utgifter / feil er det som har ført til at du har hatt så mange utfgifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 307 og den er liiiiten så er nok sw du mener ja! For den jeg har får jeg kun plass til barnevognen i ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bytta ut vår Toyota Rav4 i peugot 307, grunnen var at vi trengte mer plass til ungene! Har 3 unger, nå er de 5,7 og 9,5 år så eldste sitter uten pute og de to andre sitter på pute m/rygg. Å det er det mer en god nok plass til. Eldstemann som sitter i midten bak sier at han har myyyyye bedre plass til kroppen sin nå en han hadde før :-) Bagasjerommet er jo mye større en vi er vant med, men hvor mye du får i det er jeg litt usikker på. Veldig fornøyd med bilen så langt ihvertfall, og ikke minst så er peugot veldig gode å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 307 SW med to ekstraseter. Det funker greit med to bakovervendte + 1 forovervendt, men litt i trangeste laget kanskje. Bilen er veldig god å kjøre og vi har ikke hatt spesielt store utgifter på bilen, men den er enda ganske ny (fra 2006) og vi er nøye med å ta service før problemer oppstår.

 

Hund i bil og sånt har jeg ikke erfaring med, men jeg vil tro at det blir litt trangt når du skal på tur og ha med mye bagasje.

 

Ellers en veldig behagelig bil å kjøre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke har veldig liten vogn og hund tror jeg ikke du får plass til begge deler.

Vi har en Teutonia Prestige og det hadde ikke blitt plass til noen hund i tillegg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har akkurat solgt vår 307 og kjøpt 308 stasjonsvogn. god plass til vogn og ellers veldig fornøyd med bilen kjøremessig og utseende. hvis dere skal ha 307 må dere kjøpe stasjonsvogn. knall bil vår gamle, men måtte ha større nå med vogn og greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 307sw i flere år, hadde et bakovervendt sete, et forovervendt og et sånn pute-med-rygg sete, det gikk fint.

 

Vi var kjempefornøyd, god å kjøre, aldri noe galt med den og ungene trivdes i den (sitter ganske høyt og god utsikt).

 

Vi måtte bytte den ut da vi fikk unge nr fire. Vi var så fornøyd at vi egentlig kunne tenke oss å bytte i en 807, men de er ganske mye dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...