Gå til innhold

Foreldreveiledning...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mantraet her inne er jo at foreldrene til et barn alltid vet best uansett, så er nok ikke mange her inne som synes de trenger kurs i oppdragelse nei.

Skrevet

Ja det tilbudet ville jeg absolutt tatt imot!

Jeg føler at vi takler foreldrerollen godt, og har blide, balanserte og fine barn som vi ikke har noen problemer med egentlig. Men jeg er såpass ydmyk i forhold til min rolle som mamma at jeg ser at det ALLTID er rom for forbedring, og det er alltid noe nytt å lære.

Det er vel kanskje det som er noe av problemet, at de foreldrene som virkelig trenger sånne kurs, er så høye på pæra at de ikke innser det selv...

Skrevet

Kommunen vi bor i har et kurs som heter De utrolige årene. Dette kurset varer 13 uker, der LEK er det grunnleggende for grensesetting.

Kurset bidrar til at i hvert fall jeg tenker mye på hvordan jeg oppfører meg og snakker til barna. Selv om det er selvfølgligheter som blir tatt opp, er det utrolig viktig med bevisstgjøringen av tankeprosessen.

Anbefaler alle som opplever utfordringer i forhold til grensetting å prøve å bli med på et slikt kurs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...