Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Har en liten baby på seks mnd som har sovet i sengen vår fra hun var nyfødt. For en måneds tid siden begynte hun å krype såvidt så vi fant fort ut at hun måtte i sin egen seng på kvelden, redd hun skal ramle ut av vår seng. Når vi legger oss på kvelden har hun sovet i 4-5 timer og pleier å våkne. For å sovne igjen pleier hun å legge seg helt inntil meg, men det går jo ikke når hun er i egen seng. Hun gråter og er lei seg og til slutt blir jeg myk og tar henne med i sengen vår. mannen mn synes jeg er svak og sier at datteren vår utnytter det. Jeg hadde jo ingen plan om å avslutte samsovingen, måtte bare ha henne i egen seng når vi ikke er der for at hun ikke skal falle ut. Men dette gidder ikke mannen å høre på, han er sur og gidder ikke snakke om det. Har han rett i at jeg gjør henne og meg selv en bjørnetjeneste ved å la henne sove hos meg når jeg legger meg?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Tullball. Fortsett å samsove dere. La henne ligge mellom dere og så lærer dere henne å krabbe baklengs ut av senga deres så greier hun snart fint å komme seg ut selv uten knall og fall.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Jeg er av den oppfatning at det viktigste er å ha et trygt barn og at man får sove. Her har vi samsovet for det har gitt oss best søvn. Det var overhode ikke noe problem når barnet skulle over i egen stor seng når det ble litt større
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Takk for svar jenter. Mannen min synes nemlig det er på høy tid at hun ligger i egen seng og gjerne på eget rom snart også. Trengte bare litt bekreftelse på at det ikke er jeg som er for "bløt". HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå