Gå til innhold

Guri malla!! Verkebyll rett ved klitten, hva gjør jeg nå?!!??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har altså da fått en verkebyll som ligger helt inntil klitorisen. Og dette er ikke første gang!

 

Da dette skjedde for noen mnd siden ble den etterhvert på størrelse med ei svær drue, og jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne gå, stå og hvertfall ikke sitte. Og nå er den altså der igjen, men har ikke vokst seg fult så stor enda.

Sist gang var jeg på legevakten og legen gav meg sterke smertestillende, og henviste meg til gynekolog som så på den dagen etter. Men da hadde den sprukket i løpet av natta og tømt seg selv, og jeg fikk to typer sterk antibiotika. Men hvorfor i helvete kommer den igjen nå? På eksakt samme sted??!!

Den er så vond at jeg helst ikke vil til lege igjen, for de må jo selvsagt berøre den, noe som gjør at tårene bare spruter:/ Noen som har gode råd? Skulle gjerne ligget i grønnsåpevann, men har ikke badekar:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å barbere deg, så slipper du det der. Men husk det kan ta mange måneder før hårveksten er i orden igjen og i den perioden kan du fortsatt få slike byller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få som har hårvekst på innsiden av de indre kjønnsleppene, der klitten vanligvis befinner seg.

 

Jeg har hørt at slike ting ofte kommer tilbake på samme sted som tidligere, uten at jeg har noe anelse om hvorfor. Når det gjelder hva du skal gjøre, har du antakelig ikke så mange valgmuligheter. Enten må du kontakte legen, eller så må du la det være. Jeg ville absolutt ha gått for det første, men gi beskjed om at den må berøres absolutt minst mulig, fordi det medfører store smerter for deg.

 

Det høres fryktelig vondt ut. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen! Jeg hadde en slik nede ved skjedeåpningen, og turte ikke å gå til legen. Men så var jeg til gynekolog for noe helt annet en stund senere for en sjekk, og da måtte hun skjære opp. Det var et hår som grodde feil, det var blitt ganske langt, men lå bare som en ball under huden. Når hun skar rant det ut mye verk og dritt... Føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ei nål og brenne, stikke og prøve skvise den? Har hatt jeg og, kommer av og til. Da er det fram med nåla - smertefullt men effektivt.

 

Om du klemmer hardt rundt byllen når du stikker inn nåla gjør det ikke så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nok herpes. Rart de ikke sa noe om det på legevakten. Ta en test når du har det igjen. Kan ikke påvise herpes når du ikke har byllen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper deg en steril, innpakket skalpell. Så skjærer du opp driten. Det gjør vondt, men sørg for å få tømt den skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg!!! Ikke skjær den opp selv, vent til at legen kan ta den på en ordentlig måte.

Selv har jeg form av sprekker r vonde sår undt der, så kan i en viss grad relatere meg til hvordan du har det....

 

God bedring:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...