Gå til innhold

Gravid med spiral


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt spiral i to år. Hadde sist mens i november. Ikke stresset over manglede mens fordi jeg vet det er sånn som skjer med spiral. Men, har vært "rar" i snart en mnd nå. Kvalm, ømme bryster, mensmurring (har gått og trodd mensen var like rundt hjørnet hver dag) og utrolig trøtt.

 

Men denne helgen har det liksom tatt av, for jeg sverger på at jeg kjenner spark. Og når jeg ser meg i speilet syns jeg at mangen har vokst, kunne godt ha vært innbildning, det er bare det at mannen min er enig.

 

Har du blitt gravid på spiral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en ting å gjøre: tisse på pinne!

Skrevet

hehe, ja, det skal jeg selvsagt så fort apoteket åpner i morgen.

 

Men, om det skulle være. Fjerner de spiralen da eller?

Skrevet

Tror det kommer litt an på situasjonen... Har lest om begge tilfeller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...