Gå til innhold

Hvis man skal anmelde noen for trygdesvindel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvor sender man brevet?

Vet at det skal sendes til NAV, men er usikker på hvilken adresse. Er det en spesiell avdeling for slike saker, eller skal jeg sende det til personens lokale NAV-kontor?

Nå har jeg sett meg lei på misbruket til denne personen, som har foregått i flere år. Så nå er det på tide å informere de som blir lurt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NAV-kontorene har postkasse rett innenfor døra - men det går også an å be om å få prate med noen.

Skrevet

SÅ BRA!!! Trenger at folk melder om vi skal få mere slutt på all svindel, er tross alt VÅRE skattepenger de stjeler...

Det er NAV kontroll som skal ha det, men jeg leverte på mitt lokale nav-kontor når jeg anmeldte en i nabolaget her, og de ordnet det videre.. Der viste det seg å være trygdemisbruk for over 300.000kr...

Skrevet

Har også meldt fra om trygdesvindel der begge 2 ble dømt for svindel av henholdsvis 98000 kroner og 226000 kroner, synes jeg burde fått honorar fra Nav siden jeg meldte fra før de ble svindlet enda mer penger!

Lurer på om jeg kan sende faktura til nav og kreve 10% av beløpene i belønning?? Må vel sies og være en slags finnerlønn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...