Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Er det greit? Isåfall,hvor lenge? De er veldig tette i alder. Og forskjellig kjønn! (tenker å si ifra til venninnen min,ang dette) Tror rommet er rundt 12-13 kvm. Personlig synes jeg dette er meget spesielt De bor i en by.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 I disse tider er det spesiellt, men det er jo ikke så lenge siden at det var helt vanlig da:) Må man så må mann, og en søskenflokk i samme alder kan sikkert ha det fint på samme rom de, med mindre de er i tenårene da:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Du skal si fra til venninnen din fordi du ikke liker det? Det synes jeg er meget spesielt. Jeg har familie som har de 3 eldste på samme rom, og når den fjerde blir stor nok, skal han også inn på samme rommet. De er tette i alder, og av forskjellige kjønn. Ungene er friske og harmoniske, huset er alltid ryddig, de spiser sunn og god mat og har 2 høyt utdannede foreldre. Jeg synes du blander deg i ting du ikke har noe med.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 alt går. barna er tette, det er jo positivt. blir jo lite privatliv, men hvor gamle er de. foreldrene får la rommet gå litt på rundgang da, e han med en venn hjem da, og en annen en annen dag. var jo slik mange, mange barn vokste opp før i tiden, og mitt inntrykk er ett mange hadde ett tettere forhold da.... er ikke sikkert foreldrene har råd til å kjøpe seg ett nytt og større hus, så er sikker på at det går bra
Gjest ->>- Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Klart det er greit. Du har da vel ikke noe med hvordan de fordeler soveplassene sine?
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 søstra mi skal ha ha nr 4,de 3 andre deler nå,går helt fint det
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Hvordan folk velger å leve har vel ikke du noe med, fint at du ikke ville valgt å bo slik, men du må da for pokker kunne akseptere at andre selv kan bestemme hva de vil. Gjelder det derimot mangel på mat og kjærlighet syns jeg man kan blande seg inn. Har selv bodd 3 søsken på et soverom i mange år og har ikke noen traumatiske opplevelser pga det.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Uff ja det var sååååå ille før i tiden, da mange unger delte rom, gjerne også sammen med foreldrene sine. Ble faen ikke folk av dem heller vet du. Finn deg en ny hobby du, og slutt å bry deg om hvordan andre har det.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Eeeeeh, er det noe som er spessielt her, så må det være du. Hva skal du si til veninna di da? At DU ikke liker de deler rom? At de skal ta større lån og kjøpe større hus for å tekkes deg, eller??? Kan det hende de ikke har så mye valg? Husprisene er jo skyhøye. Pass dine egne saker!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Vi var 4 på ett rom da vi var små. To køyesenger på et lite rom. Ikke noe problem. Mine foreldre prioriterte å bruke det 3.rommet til lekerom. Barn liker ofte å sove sammen, da føler de seg trygge. Da vi ble eldre fikk vi flere soverom. Ikke si ifra til venninnen din - du har ikke noe med dette, og det er IKKE barnemishandling!!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Mine tre deler rom. Er av forskjellig kjønn, men tette i alder. De har også et rom som blir brukt som lekerom. De deler fordi de vil. Kjedelig å være den som må ligge alene. De finner trygghet i ¨være sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå