Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Mobbing er tydeligvis i vinden for tiden. Jeg syns folk sutrer om at de ble mobbet over alt. Joda, noe ble sikkert mobbet, men ærlig talt. Når noen blir flyttet fra skole til skole, og ender opp med å bli mobbet igjen og igjen . Burde man kanskje ikke snart begynne og se på seg selv da? Sin egen nærtagenhet kanskje? Sin egen oppførsel? Mye suttring syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Og akkurat som i debattene andre steder. Mye manglende innsikt også.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Ran er tydeligvis i vinden for tiden. Jeg syns folk sutrer om at de ble ranet over alt. Joda, noe ble sikkert ranet, men ærlig talt. Når noen blir flyttet fra skole til skole, og ender opp med å bli ranet igjen og igjen . Burde man kanskje ikke snart begynne og se på seg selv da? Sin egen nærtagenhet kanskje? Sin egen oppførsel? Mye suttring syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Strikking er tydeligvis i vinden for tiden. Jeg syns folk sutrer om at de har strikket over alt. Joda, noen har sikkert strikket, men ærlig talt. Når noen blir flyttet fra skole til skole, og ender opp med å strikke igjen og igjen . Burde man kanskje ikke snart begynne og se på seg selv da? Sin egen nærtagenhet kanskje? Sin egen oppførsel? Mye suttring syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Voldtekt er tydeligvis i veinden for tiden. Jeg synes folk sutrer om at de ble voldtatt over alt. Joda, noen ble sikkert voldtatt, men ærlig talt. Når noen blir flyttet fra skole til skole, og ender med å bli voldtatt igjen og igjen. Burde man kanskje ikke begynne å se på seg selv da? Sin egen nærtagenhet kanskje? Sin egen oppførsel? Mye sutring synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Hvis man opplever å blir ranet og voldtatt i tide og utide så ville jeg nok sett litt på meg selv ja. Hvem jeg omgåes med, osv. Strikking ser jeg ikke helt hva har med saken å gjøre. Ofte når jeg møter mennesker (i jobben min) som suttrer over at de blir mobbet, så tenker jeg i mitt stille sinn at "hmmm, ja, det var jaggu rart" hi
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Det er jo helt galt at et mobbeoffer faktisk må bytte skole og da.... Den som blir straffa er mobbeofferet.... mens drittsekkene blir belønna med at det er greit å mobbe, og nå har mobbeofferet deres måtte flytte så nå kan dere slappe lit av før dere må bli kvitt neste mann... At det skrives mye om dette nå, er vel fordi det kan virke som det endelig er ok å innrømme at man blir/har blitt mobbet og da kommer gjerne "alle" historiene på en gang, tidligere var det kanskje mer tabubelagt og flaut å innrømme at man ble mobbet. Syns du har utrolig liten fortåelse for mennesker som har det vondt, og oppfatter deg som en "mobber"
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Joda, det er ille når noen må bytte skole. Og jeg sier ikke at faktisk mobbing ikke er ille. Jeg sier bare at når en har bytta skole fire ganger, og begynt på ny frisk, med nye mennesker, og ender opp med å bli mobba (eller i alle fall oppfatte det slik selv) Så KAN det jo være en ide og se på seg selv. hi
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Nå tenker jeg at et mobbeoffer faktisk ikke gjør annet enn å se på seg selv. De lever jo med så dårlig selvbilde at de trur at det er dem det er noe gærent med etterhvert og ikke de som mobber faktisk.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Joda, det er ille når noen må bytte forum. Og jeg sier ikke at faktisk idioti ikke er ille. Jeg sier bare at når en har bytta forum fire ganger, og begynt på ny frisk, med nye mennesker, og ender opp med å skrive idiotiske innlegg (eller i alle fall at andre oppfatter det slik) Så KAN det jo være en ide og se på seg selv. hi
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 HI. Ikke den skarpeste kniven i skuffen du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå