Gå til innhold

hei mai damer :) flere me mye kynnere ?? :)


LmS_3_prinsæssa

Anbefalte innlegg

hei.

 

er det flere som har mye kynnere ?

bare jeg reiser meg,er magen steinhard.kunne tenkt meg slik telle dings som flyvertinner har,for å tellle pasasjerer:)

 

var på jobb på fredagen å tenkte jeg skulle grov telle ,begynte å telle kl 0900 å til 1700.i løpet av disse timene (8) hadde jeg 74 kynnere .det er slitsomt ,har bekkenløsning oxo :(

i di timene det var mest kjør hadde jeg 12 å ca 7 i di timene det var rolig .

 

flere som kjenner seg igjenn??på ettermidagen å kveldene blir di vondere me ont i ryggen samtidig .

 

er i uke 27 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, samme her. Var på føden i går pga det, de var regelmessige i flere timer og vonde, så de ville utelukke fødsel. Heldigvis var alt lukket, og ingen tegn på fødsel.

 

Men du må ta det mer med ro, for man skal IKKE ha så mye kynnere, det fikk jeg beskjed om.

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg også igjen på det du skriver.

Jeg fikk kjeft av jordmor, med beskjed om å ta det mer med ro. Og legen sa at det var grunn nok til å sykemelde meg, pga kynnere. Jeg er fra før sykemeldt pga bekkenløsning.

 

Ingen god kombinasjon når vi har en turbo på 16 mnd :( Føler at jeg ikke kan bidra så mye i heimen, og at det går utover han. Heldigvis har jeg en flink og snill mann, men det er ikke gøy å sitte på "sidelinjen" og se på :(

 

Jeg er i uke 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare fått det etter orgasme,,,skjønner at det er slitsomt hvis man får det ofte, magen blir jo steinhard. leser mange steder at det kan være bra å hvile og jobbe mindre hvis det blir ubehaglig med mange kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har masse kynnere ja. Utrolig slitsomt, jeg merker det mest når jeg går opp bakker og trapper. Mye gåing på jobb, så dette er forferdelig tøft. Men det var jo ekstremt mange du hadde da, du er vel gjerne sykemeldt?

 

Stakkar deg som har bekkenløsning i tillegg. Huff ja, får overleve noen mnd til.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje skikkelig dum ut nå, men hvordan kjenner man kynnere? Er rett og slett ikke sikker på om jeg har hatt det eller har det.. er 27+1 så burde vel kanskje kjent noe, men tror ikke det.. iallefall ikke som er vondt eller ubehagelig..

da er bekkenløsning det eneste som er veldig ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :)

 

jeg har hvert sykmld 40 % pga bekkenet .men skal tilbake om mandagen,for i dag måtte krykkene fram ,å kynnerne blir bare verre ,så må vell sykmld meg 100%.

 

har forskjelige typer kynnere .

noen der magen blir hard\stram kjennes lite.

noen som begynner med at magen blir hard ,med smerter i korsrygg.

å noen med steinhard mage med smerter i korsrygg å nedover lårene,med sjikkelig nedpress,disse er gjerne regelmessige 2min i mellom å ca 1min varighet i 1 time eller 2 .

 

sjikkelig slitsomt ,tror jeg har dratt ting litt lang å kroppen sier stopp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...