Gå til innhold

Aldri faen møtt en god stemor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da burde du komme deg ut litt mer.

Skrevet

Min stemor er fantastisk. Dersom det skulle bli slutt mellom min far og henne kommer jeg absolutt til å ha kontakt med henne. Er veldig glad i min fantastiske "onde ;) stemor"

Skrevet

Kjenner mange stemødre som er kjempe flinke med stebarna sine og gode stemødre. Derimot kjenner jeg også alt for mange mødre som er hurper ovenfor de gode stemødrene barna har.

Heldigvis har jeg og stemoren til den eldste et veninne forhold. Begge har vi yngre barn og passer hverandres yngste titt og ofte. Er så utrolig takknemlig for det gode forholdet mellom oss.

Skrevet

min er god nok. Tipper at du har andre problemer enn stemødre.

Skrevet

Min stemor er både en god stemor og en fantastisk jordmor. Gullfin dame! .)

Skrevet

for noen år siden var jeg stemor selv. tror jeg fikset det bra. ble glad i det barnet, og satte pris på kontakten.

har også en stemor selv, som jeg opplever er mest opptatt av pengene til min far, og jeg har fått nå for andre gang en kontrajkt/avtale, som de ønsker at jeg skal skrive under, ufordelaktige kontrakter for arv oppfatter jeg det som. som jeg jo ikke kommer til å skrive under.

hvordan stemor en er, blir, har, tror jeg har noe å gjøre med hva slags person man er i utgangspunktet. er man sympatisk så blir man sympatisk ol. er man grådig blir man grådig.

Skrevet

Tja, jeg vil tro jeg er en god stemor da min stedatter i voksen alder ringer og gratulerer meg med morsdagen. Det gjør du ikke til en hurpe...

Skrevet

Føyer meg i rekken av de som har fantastiske stemødre :)

Har nok ikke selv vært det letteste stebarnet alltid, men... Ringer min stemor istedenfor min mamma om det er noe.

Skrevet

Tullball.

Stemoren til min datter er søt og snill.

Skrevet

Jada det finnes mange jævlige stemødre akkurat som det finnes jævlige mødre. Men det finnen jammen meg mange som gjør en kjempe innsats for stebarna sine. Så hvis du aldri har sett en god stemor er det på tide du tar en titt utenfor den trangsynte boblen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...