Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 For meg, blir paminnet over hvor dårlig mor Jeg har... Aldri hatt en mor selv egentlig.. sendte hun likrvel en melding og fikk ikke svar tilbake... Håper og prøver bare å være alt hun ikke var for mitt barn ...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Huff, så trist. Du er sikkert en kjempegod mor selv! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå