Gå til innhold

Kjenner jeg blir fysisk dårlig av stemødre og bedritne fedre uten ryggrad !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange som ikke vil betale for seg? Barna lider under å ha skilte foreldre , så hvorfor ikke være litt greie !

 

Og stemødre , hva med å gi litt slækk ! Slutt å bland dere oppi dette . Dere visste at han hadde barn når dere gikk inn i forholdet . Det er hans plikt å forsørge barna sine . Hva når han forlater dere og deres felles barn , finner en ny dame som ikke ønsker dere og barna noe godt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er trist. Og slike mennesker skulle SKAMME seg!!!!

 

Desverre er det litt for mange navlebeskuende stemødre og balleløse menn som tror at alt barnets mor gjør, er en ren vendetta mot de.

 

Eneste en kan trøste seg med er at en skal være glad en ikke er et så dårlig menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det finnes noen av de men det finnes også fantastiske stemødre, flotte fedre og vanskelige (samt flotte ) mødre.

 

Jeg innlegget ditt viser at du er ganske så insnevra i ditt syn på mennesker. Du forventer at samværfedre er uten ryggrad og sniker seg unna, du forventer at alle stemødre er slemme og ikke unner barna hverken tid med faren eller annet.

Og du forventer at denne stemoren skal ende opp som alenemor, fordi mannen drar fra henne til en ny dame igjen.

 

Jeg er alenemor med en far som ikke gidder å bry seg om unga men jeg har ikke et slikt snevert syn til hverken fedre eller stemødre og jeg syntes oppriktig synd på stemødre til tider siden de tydeligvis aldri kan gjøre noe rett. om de stiller opp, tar del og bryr seg får de høre at de gjør feil. om de trekker seg tilbake og lar far ta seg av allt så får de høre at de gjør allt galt. Om de er et sted i midten så er jaggu det galt det også.

Det kan ikke være lett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er satt litt på spissen ;-)

Jeg vet det finnes mange gode fedre med ryggrad , og mange veldig gode stemødre som strekker seg langt !

Dette innlegget var ikke til de !!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ex mann som jeg har et barn med. Han har ikke betalt barnebidrag på noen år nå. Han bryr seg ikke mye om barnet vårt heller. Noe jeg ser at barnet syns er trist. Prøver å forklare at når far bor langt vekke er det ikke alltid så lett å treffes, for barnet går på skole og kan ikke reise til far my på grunn av dette. Barnet forstår dette. Min nåværende mann har og barn fra tidligere. Han hadde betalt bidrag med glede, segg barnet sitt hele tiden om han kunne også videre. Mor der lager store vanskeligheter, er kun interessert i pengene hun kan dra ut av far. I tillegg har hun altså klart å (ulovlig da vel og merke, for min mann har ikke godkjent dette) fjerne min mann som barnets far i folkeregisteret. Vi vet han var registrert som far for bare to år siden, men for et år siden var han ikke lenger.... Så mor der gjør alt for å ta fra far alle rettigheter, men suge penger som hun nå har gjort selv at hun ikke har krav på, men krever allikevel, fra far. Mens hos meg ville jeg gjerne hjulpet til så far kunne sett sitt barn, men han gidd ikke. Vi ser begge sider, og for å si det sånn, NAV er ikke enkel å ha med å gjøre i det hele.

 

Der finnes mange sider i slike saker, og minst like mange historier. Derfor vil jeg si til deg HI, du har sikkert opplevd en far som er slik den jeg har, men HELDIGVIS det finnes andre historier i det hele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I deres sitvasjon må da far sette krav, om hun har gjort dette betaler han heller ikke barnebidrag til en test er tatt og han igjen er barnets far i papirer.

 

Lurer litt på hvordan hun har klart å gjøre akkurat det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

V har advokat på saken, men vi lurer på det samme. Og NAV er ikke særlig samarbeidsvillig heller, for de vil ikke høre på noe av det far i saken her sier. Ikke for den saks sykd på meg når det gjelder barnet fra mitt tidligere ekteskap.... Håper bare advokaten finner ut av noe snarest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...