Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Ser i alle matpakketråder at det nevnes middagsrester opp og i mente, er det frokost eller lunsj dere mener da? Vi har bare matpakke til frokost, og det går mest i brødskiver her..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Matpakke til lunsj, men stort sett brød. Jeg har prøvd å sende med andre ting, men da vil hun ikke spise. Sender med brød og rå grønnsaker eller frukt for da vet jeg at hun spiser.
Lille-Pernille Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har sendt med fiskekaker et par ganger etter bhg sin anbefaling. Vet i grunn ikke hvorfor da barna får varm mat og sønnen min kun spiser opp brødskivene med pålegg samt yoghurten han får med seg....
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Ja, av og til. Kommer jo an på hva det er snakk om. Men Fajita, kyllingsalat, pasta ol er ok middager som duger som frokostmat også.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Vi smører brødskive/knekkebrød til frokostmatpakken. Guttene får lunsj i barnehagen, men vi sender med marpakke til kl 14-måltidet. Da sender vi ofte med middagsrester.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Nei. Mine barn får kjedelige matpakker med to skiver og en frukt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 De får lunch i bhg, så middagsrestene blir spist i frokostmatpakka ja. Men siden poden er en earlybird og spiser frokost nr 1 kl 06 - 06.30, er magen klar for kjøttkaker, fiskekaker, wraps og pølser mm i 9-tiden :-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Oi, skjønner at jeg er kjedelig i matpakkeveien. Mine får med seg yogurt, frukt eller grønnsak og brødskiver. De vil ikke variere så mye i pålegg så det er ganske standar og kjedelig. Matpakkene dems er frokost, lunsj og ettermiddagsmat alt i et.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Får ikke barna mat i barnehagen hos dere? Trodde det var vanlig jeg, slik er det i alle fall i alle barnehagene her jeg bor. Blir det ikke mye styr rundt måltidene når barna har med seg forskjellig mat?
hit og dit Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 De får ikke frokost nei. Om det er mye styr rundt måltidet vet jeg ikke, for jeg er ikke der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå