Gå til innhold

Menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sykt oppitt om dagen. Jeg er singel og har vært det en god stund ( ca 8 mnd). På en bursdagsfest ( Min egen også forøvrig feiret sammen med flere venninner og venner av de igjen) møtte jeg en gutt som jeg endte opp og rotet med. Iflg eksen min ( han sendte mld igår) satt han på et vors der en kamerat av denne fyren var. Han sa at han hadde skrytt til han, eller sagt til han da at jeg var den enkleste dama kameraten hans hadde fått til seng på et år, at jeg hadde blitt med til senga og gjort alt han ville. Det hørtes ut som jeg var fremstilt som en filledukke. Snakket jo med denne gutten jeg rota med dagen etterpå og han virket da ganske hyggelig? Har lagt meg til på facebook, har jo pratet litt med han der osv. Nå visste eksen min om denne natta og er ganske såret og slikt da han fortsatt har følelser for meg, så vet ikke helt hva jeg skal tro.. Han løy til meg senest på Fredagen om noe lignende, så vet ikke helt om jeg kan tro på han.

Er det vanlig å "skryte" videre til kamerater om damer man har ligget med? Et feiltak fra min side, men vi var begge fulle.. Jeg vet tom at denne gutten er en damenes jens..

Mannfolk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...